Загальний відділ
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.10.2017 06:32

 

про результати розпорядчої діяльності

Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

 

Протягом звітного періоду загальним відділом апарату  адміністрації здійснено реєстрацію 2505, з них доручень та розпоряджень голови Київської облдержадміністрації 23 та 165 відповідно.

На контроль взято 898 документів, з них виконано 742.

За результатами порівняльного аналізу надходження до Бородянської райдержадміністрації вхідної кореспонденції та взятих на контроль документів, наведених спостерігається тенденція їх збільшення в порівнянні з відповідним періодом минулого року: вхідної кореспонденції на 8%, контрольних документів - на 11%.

Читати далі...
 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.07.2017 07:35

 

 


 

 

про роботу загального відділу

 Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

 

За зазначений період загальним відділом апарату  адміністрації здійснено реєстрацію 1658 вхідної кореспонденції, з них доручень та розпоряджень голови Київської облдержадміністрації 19 та 118 відповідно.

Зареєстровано та відправлено вихідну кореспонденцію в кількості 637 документів.

Головою райдержадміністрації протягом звітного періоду прийнято 200 розпоряджень  з основної діяльності та 129 розпоряджень з особового складу. За результатами розглянутих питань на засіданнях колегій райдержадміністрації прийнято 30 доручень.

Результат статистичного аналізу питань, з яких приймались розпорядження у 2017 році, наведено в таблиці №1.

Таблиця № 1

Види  питань

Кількість прийнятих розпоряджень у 2017 році

внутрішніх питань адміністрації

40

соціальна сфера

6

соціально-економічний розвиток

13

освіта

11

культура

5

медицина

1

Земельні питання (надання дозволу громадянам на земельну частку (пай), затвердження проекту землеустрою або технічної документації, проведення інвентаризації земельної ділянки, інші)

41

агропромисловий розвиток

1

архітектури та містобудування (детальне планування території земельних ділянок в адміністративних межах населених пунктах району)

5

бюджету, фінансів

4

служби у справах сім’ї та дітей

52

детального вивчення звернень

(про створення тимчасової групи для детального вивчення звернень)

4

з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

12

з питань оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи

5

 

Питання стану виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням актів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій та інших документів із цих питань перебувало і перебуває на постійному  контролі у загальному відділі апарату райдержадміністрації.

Так, за І півріччя 2017 року взято на контроль  604  документи, з яких:  28 розпоряджень та 16 доручень голови Київської облдержадміністрації, 496  документів  органів виконавчої влади вищого рівня, 14 - звернення та запити депутатів всіх рівнів (табл. 2).

Таблиця №2

Кореспондент

Вид документу

Взято на контроль

Виконано

Перебувають на контролі

Укази, розпорядження, доручення Президента України

Укази, розпорядження, доручення

44

44

0

Постанови, розпорядження КМУ

Постанови

28

25

3

Депутати всіх рівнів

Звернення та запити

14

12

2

КОДА

Листи

316

251

65

Розпорядження

28

7

21

Доручення

16

7

9

Телефонограма

84

84

0

Витяги з протоколів засідання колегії, протоколи нарад при голові КОДА

24

13

11

СБУ, УБЕЗ  та інші

Листи

32

29

3

Прокуратура

Приписи, листи

18

17

1

Всього:

 

604

489

115

 

У загальному документообігу контрольних документів  найбільша  частина – це документи з питань, що належать до компетенції  відділу з питань  цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва, відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості, сектору містобудування та архітектури.

На звернення і запити народних депутатів України, депутатів сільських, селищних рад вчасно підготовлено та направлено інформацію:

- відділом економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації;

- відділом юридичного забезпечення та роботи з персоналом апарату адміністрації;

- управлінням соціального захисту населення адміністрації;

- відділом культури, національностей та релігій адміністрації;

- сектором містобудування та архітектури адміністрації;

- управлінням фінансів адміністрації;

- відділом внутрішньої політики, інформації та зв’язків з громадськістю апарату адміністрації;

- архівним сектором адміністрації.

Без порушення термінів виконання направлено інформацію на 489 документів, які перебували на контролі.

Загальним відділом апарату адміністрації протягом І півріччя 2017 року  проведено:

- щоденний моніторинг виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голів обласної та районної адміністрацій;

- щоденне інформування керівника апарату райдержадміністрації про хід виконання контрольних  документів на нарадах;

- щомісячне інформування голови, заступників голови райдержадміністрації про стан виконання контрольних документів;

- аналіз виконання структурними підрозділами контрольних документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад;

- семінар-нараду з працівниками структурних підрозділів, апарату райдержадміністрації, на якому  надано пропозиції щодо системності та плановості виконання контрольних документів із довгостроковими, періодичними термінами виконання, рекомендації щодо  якісної та повноцінної підготовки інформацій.

Щоденно на нарадах, які проводяться керівником апарату адміністрації, заслуховувались питання щодо своєчасного та якісного розгляду стану виконання контрольних документів органів вищого рівня, розпоряджень та доручень голів обласної та районної адміністрацій.

Організація роботи у відділах райдержадміністрації щодо фактичного виконання окремих завдань Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів облдержадміністрації, райдержадміністрації та рівень виконавської дисципліни потребує покращення.

До цього часу не вдається позбутися або мінімізувати тенденцію щодо подання документів на підпис керівництву в останній день терміну виконання документів.

Відповідно до плану роботи райдержадміністрації здійснено перевірку стану виконавської дисципліни виконкомів Шибенської, Здвижівської, Новозаліської  сільських рад, в ході яких секретарям надано рекомендації щодо покращення роботи з контрольними документами. Довідкові матеріали надані до відділу організаційного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації.

На низькому рівні, 43 %, є подання звітної інформації на контрольні розпорядження голови райдержадміністрації виконкомами сільських, селищних рад.

Виконавська дисципліна у виконкомах сільських, селищних рад потребує в подальшому покращення організації контролю, посилення  особистої відповідальності.

Протягом І півріччя 2017 року на засіданнях колегій райдержадміністрації  схвалено проекти Програм, підготовлених структурними підрозділами адміністрації:

18.01.2017 №14

Про схвалення проекту Програми здійснення компенсаційних виплат перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2017 рік

 

26.01.2017 №24

Про схвалення проекту Програми розвитку системи освіти Бородянського району на 2017-2019 роки

 

15.02.2017 №46

Про схвалення проекту Програми харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів Бородянського району у 2017 році

 

17.02.2017 №50

Про схвалення проекту Комплексної програми  профілактики злочинності в Бородянському районі на 2017-2018 роки

 

 

01.03.2017 №60

Про схвалення проекту Комплексної програми підтримки та розвитку молоді у Бородянському районі на 2017-2020 роки «Молодь Бородянщини»

 

13.05.2017 №133

Про схвалення змін та доповнень до районної комплексної Програми подолання дитячої бездоглядності, підтримки сімей з дітьми та реформування інтернатних закладів для дітей «Назустріч дітям» на 2009-2017 роки

 

23 .05.2017 №153

Про схвалення проекту Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Бородянського району на  2017-2020  роки

 

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу

 

 апарату адміністрації                                                                 Л.А.Виноградова

 
Положення про загальний відділ PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
02.02.2017 07:05

Про затвердження Положення про загальний відділ апарату Бородянської районної державної адміністрації

 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
25.01.2017 10:00

 

про результати аналізу розпорядчої діяльності Бородянської райдержадміністрації за 2016 рік

 

За зазначений період головою райдержадміністрації прийнято 747 розпоряджень, з яких:

- 454 з основної діяльності, що на 92 більше ніж за відповідний період минулого року;

- з особового складу 293, що на 90 більше, минулого року.

Результат проведеного статистичного аналізу питань з яких приймались розпорядження у 2016 році в порівнянні з 2015 роком наведено в таблиці.

 

Види  питань

Кількість прийнятих розпоряджень у 2016 році

Кількість прийнятих розпоряджень у 2015 році

+/-

внутрішніх питань адміністрації

155

143

+12

соціальна сфера

9

13

-4

соціально-економічний розвиток

17

7

+10

освіта

14

12

+2

культура

10

2

+10

Земельні питання (надання дозволу громадянам на земельну частку (пай), затвердження проекту землеустрою або технічної документації, проведення інвентаризації земельної ділянки, інші)

81

56

+25

агропромисловий розвиток

3

2

+1

архітектури та містобудування (детальне планування території земельних ділянок в адміністративних межах населених пунктах району)

17

2

+15

бюджету, фінансів

12

13

-1

служби у справах сім’ї та дітей

85

73

+12

детального вивчення звернень

(про створення тимчасової групи для детального вивчення звернень)

12

2

+10

з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

9

16

-7

 

Бородянською районною державною адміністрацією укладено  договори:

на виконання проектних робіт з Ірпінським міжрайонним управлінням водного господарства та Товариством з обмеженою відповідальністю  «Біо-Сфера+» щодо розробки проектно-кошторисної документації: робочого проекту «Розчистка каналів осушувальної системи   р. Здвиж на території Бородянського району Київської області»;

Інвестиційний договір з Товариством з обмеженою відповідальністю  «БІО-СФЕРА+», на здійснення робіт з розчистки каналів осушувальної системи р. Здвиж на території Бородянського району Київської області по інвестуванню власних коштів на проведення робіт відповідно до робочого проекту «Розчистка каналів осушувальної системи р. Здвиж на території Бородянського району Київської області»;

на виконання проектних робіт між ТОВ «Магістральбудпроект», ТОВ «Екогрунт» щодо розробки проектно-кошторисної документації: робочого проекту «Розчистка внутрішньогосподарських каналів К-9-2 та К-9-3 осушувальної системи р. Здвиж на території Бородянського району Київської області»;

на проведення державної екологічної експертизи з Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації  та ТОВ «БІО-СФЕРА+» про зобов’язання провести державну екологічну експертизу по матеріалам робочого проекту «Розчистка каналів осушувальної системи р. Здвиж на території Бородянського району Київської області (І черга)»;

на проведення державної екологічної експертизи з Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «БІО-СФЕРА+» про зобов’язання провести державну екологічну експертизу по матеріалам робочого проекту «Розчистка каналів осушувальної системи р. Здвиж на території Бородянського району Київської області (ІІ черга)».

 

У 2016 році проведено:

- реформування  друкованого засобу масової інформації «Вперед» та редакції Бородянської районної газети «Вперед», співзасновником якої є Бородянська районна державна адміністрація;

реорганізацію:

- Новобудської загальноосвітньої школи І ступеня у Новобудську філію Загальцівського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бородянської районної державної адміністрації Київської області;

- Качалівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів у Качалівську філію Загальцівського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Бородянської районної державної адміністрації Київської області;

- Шибенського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок» у Шибенську філію Новозаліської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бородянської районної державної адміністрації Київської області;

- 6-у державну  інвентаризацію радіоактивних відходів;

- оздоровлення та відпочинку дітей у 2016 році.

- інвентаризацію непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин.

 

За результатами засідання комісії з питань захисту прав дитини Бородянської райдержадміністрації головою райдержадміністрації прийнято розпорядження, відповідно до чинного законодавства, з таких питань:

-   про місце проживання дітей, надання дозволу на дарування  житла, земельної ділянки – 16;

-  надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування та призначення опікуном – 19;

-   надання статусу дитини-сироти - 4;

-  припинення опіки та піклування - 7;

-  встановлення порядку спілкування з дітьми - 7;

-   позбавлення батьківських прав - 19;

-  визначення місця проживання малолітньої дитини - 3;

-  відібрання дитини від батьків - 2.

 

Продовжується практика детального вивчення звернень: громадян, Народних депутатів України, голів селищних рад (Бабинецької, Клавдієво-Тарасівської).  

Варто зазначити, що у минулому році прийнято 5 розпорядження про виділення коштів з районного бюджету з метою попередження можливої надзвичайної ситуації природного характеру, спричиненою пожежами на торфовищах в поймі річки Здвиж,( які призводять до суттєвого погіршення умов проживання населення в зонах, де забруднення навколишнього середовища граничить з допустимими нормами концентрації шкідливих продуктів горіння торфу в атмосферному повітрі, перебування населення, особливо дітей, на цих територіях призводить до негативних наслідків, виникнення захворювань дихальних шляхів.

Протягом року на засіданнях колегій райдержадміністрації схвалено проекти Програм, підготовлені структурними підрозділами адміністрації:

 

22.01.2016 №26

Про схвалення проекту програми здійснення компенсаційних виплат за пільгові перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2016 рік

15.02.2016 №51

Про схвалення проекту Програми харчування учнів загальноосвітніх  навчальних  закладів Бородянського району у 2016 році

18.04.2016 №137

Про схвалення проекту районної програми   «Шкільний автобус» на  2016-2017  роки

24.05.2016 №177

Про схвалення проекту комплексної програми «Про забезпечення учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників антитерористичної операції земельними ділянками»

13.06.2016  №200

Про схвалення проекту Програми місцевих стимулів для медичних працівників КЗ БРР «Бородянський центр ПМСД» на 2016-2020 роки

05.09.2016 № 306

Про схвалення проекту Програми здійснення компенсації особам, віднесеним до категорії 1, 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, вартості проїзду 1 раз на рік до будь-якого населеного пункту України і назад певним видом транспорту на 2016 рік

28.11.2016 №401

Про схвалення проекту Програми з організації та проведення  громадських та інших робіт тимчасового характеру в Бородянському районі на 2017-2018 роки

28.11.2016 №402

Про схвалення проекту Бородянської районної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2017 – 2021 роки

12.12.2016 №427

Про схвалення проекту Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Бородянським районом, здійснення представницьких та інших заходів на 2017 - 2021 роки

12.12.2016 №428

Про схвалення проекту Програми соціального захисту окремих категорій громадян (інвалідів по зору І групи) в Бородянському районі на 2017 рік

12.12.2016 №429

Про схвалення проекту Програми культурно-мистецьких заходів відділу культури, національностей та релігій Бородянської райдержадміністрації на 2017 рік

12.12.2016 №430

Про схвалення проекту Програми  розвитку малого і середнього підприємництва у Бородянському районі на 2017-2018 роки

12.12.2016 №431

Про схвалення проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бородянського району на 2017 рік

21.12.2016 №442

Про схвалення проекту Програми сприяння розвитку громадянського суспільства в Бородянському районі  на 2017-2018 роки

 

За результатами колегій, нарад головою райдержадміністрації прийнято 44 доручення.

Зареєстровано та опрацьовано вхідної кореспонденції – 3172 документів, у тому числі доручень – 57, розпоряджень – 181, з них перебувало на контролі – 1086 документів (у минулому році - 942).

Підготовлено працівниками структурних підрозділів адміністрації, зареєстровано загальним відділом та відправлено вихідної кореспонденції – 1148 листів.

 

 

 

 


free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld