Загальний відділ
І Н Ф О Р М А Ц І Я про результати аналізу розпорядчої діяльності Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2018 року PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.07.2018 07:06

 

 

Важливими елементами процесу управління райдержадміністрації є збір та оцінка інформації, прийняття розпоряджень, організація їх виконання, здійснення контролю, координація і регулювання дій, а також перевірка виконання та оцінка результатів.

Стрижнем управлінської діяльності райдержадміністрації є прийняття доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації.

Протягом  І півріччя 2018 року в райдержадміністрації прийнято 246 розпоряджень з основної діяльності.

Результат проведеного статистичного аналізу питань, з яких приймались розпорядження, наведено в таблиці:

Види  питань

Кількість прийнятих розпоряджень

внутрішніх питань адміністрації

54

соціальна сфера

12

соціально-економічний розвиток

44

освіта

9

культура

2

земельні питання (надання дозволу громадянам на земельну частку (пай), затвердження проекту землеустрою або технічної документації, проведення інвентаризації земельної ділянки, інші)

19

охорони здоров′я

3

архітектури та містобудування (детальне планування території земельних ділянок в адміністративних межах населених пунктах району)

11

бюджету, фінансів

10

служби у справах сім’ї та дітей

55

детального вивчення звернень (про створення тимчасової групи для детального вивчення звернень)

3

з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

16

З питань агропромислового розвитку

1

з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної  роботи

7

 

На виконання законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації, т.в.о. голови райдержадміністрації прийняті розпорядження:

- схвалено проект змін та доповнень до Програми здійснення компенсаційних виплат за пільгові перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2018 рік.  Пільговий проїзд здійснюється по «картках», що видаються відповідними селищними/сільськими радами особам, які відповідають вимогам Програми здійснення компенсаційних виплат перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2018 рік та зареєстровані в селищі/селі;

- визначено комунальний заклад Бородянської районної ради «Бородянський центр  первинної медико-санітарної допомоги» уповноваженим для пільгового медичного обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та мають пільги згідно із Законом України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- затверджено щорічний районний план заходів щодо реалізації  Національної  стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки, організовано освітні, інформаційно-просвітницькі, культурно-мистецькі заходи та проекти з націонал-патріотичного виховання дітей та молоді, популяризації національно-культурної спадщини, зокрема, проектах «Люби і знай свій рідний край», «Дерево роду»; з метою поповнення експозицій Бородянського краєзнавчого музею задля створення позитивного іміджу району залучено громадські організації, учнівську молодь та громаду району до краєзнавчої роботи.

 

За результатами розгляду клопотання:

- Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації - прийнято розпорядження про укладання  договору суперфіції земельної ділянки, що розташована на території Микулицької сільської ради Бородянського району Київської області, яка знаходиться у постійному користуванні відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації для будівництва об’єкта «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Микуличі Бородянського району Київської області», строком до 01.09.2019 року, безоплатно, без права зміни цільового призначення, продажу (викупу) та передачі третім особам;

- ТОВ «СОВ-ТРАНС» - прийняті розпорядження про продовження строку дії договору (дозволу) з перевезення пасажирів на 14 автобусних маршрутах загального користування.

 

Відповідно до рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації:

- про виділення коштів в сумі 49 тисяч гривень (сорок дев’ять тисяч) зі резервного фонду районного бюджету для  виконання робіт по відкачуванню води та забезпечення належного реагування на події, пов’язані із значним підтопленням у приватному житловому секторі громадян у смт Бабинці, с. Озера та с. Микуличі Бородянського району із місцевого матеріального резерву Бородянському районному відділу ГУ ДСНС України в Київській області та  бензин марки А-92 у кількості 500 л (п’ятсот) літрів  та ДП-200 л (двісті) літрів;

 

- у зв’язку з гострою потребою попередження виникнення надзвичайної ситуації природного характеру, спричиненої пожежами на торфовищах та поблизу лісових масивів,  що  призводить до суттєвого погіршення умов проживання населення в зонах, де забруднення навколишнього середовища граничить зі допустимими нормами концентрації шкідливих продуктів горіння торфу в атмосферному повітрі, а перебування населення, особливо дітей, на цих територіях призводить до негативних наслідків та захворювань дихальних шляхів, про виділення коштів в сумі 49 000 гривень (сорок дев’ять тисяч) з резервного фонду районного бюджету.

 

Утворено тимчасові групи для детального розгляду звернень громадян с. Микуличі, с. Нове Залісся, смт Бородянка.

 

За результатами засідань колегій райдержадміністрації розпорядженнями схвалено проекти Програм, які підготовлені структурними підрозділами адміністрації:

 

24.05.2018 №183

Про схвалення проекту доповнень до Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Бородянського району на 2017-2020 роки

 

24.05.2018 №185

Про схвалення проекту Програми здійснення компенсації вартості проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, на 2018-2020 роки

 

24.05.2018 №186

Про схвалення районної Програми «Шкільний автобус» на 2018 - 2019 роки

 

24.05.2018 №187

Про схвалення проекту змін до Програми розвитку системи освіти Бородянського району на 2017-2019 роки

 

24.05.2018 №188

Про схвалення проекту Програми  правової освіти та надання безоплатної правової допомоги населенню Бородянського району Київської області на 2018 - 2020 роки

 



 
ПОЛОЖЕННЯ про загальний відділ апарату Бородянської районної державної адміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
21.06.2018 06:16

 

 


 БОРОДЯНСЬКА   РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

07.06.2018_                                                                                                                                      №  218

 

Про затвердження Положення про загальний відділ апарату Бородянської районної державної адміністрації

 

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року №887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55, Регламенту Бородянської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням райдержадміністрації від 26.04.2018 № 142, розпоряджень т.в.о. голови Бородянської райдержадміністрації від 19.01.2018 №11 «Про здійснення повноважень  керівника державної служби» та від 26.04.2018 № 143 «Про затвердження Положення про апарат Бородянської районної державної адміністрації»:

 

1. Затвердити Положення про загальний відділ апарату Бородянської районної державної адміністрації, що додається.

 

2. Визнати такими, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 01.07.2016 № 233 «Про затвердження Положення про загальний відділ апарату Бородянської районної державної адміністрації».

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату адміністрації Болясова Л.Є.

 

 

Т.в.о. голови адміністрації                                                В.М.Корнієнко

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

розпорядження т.в.о. голови Бородянської районної державної адміністрації

07.06.2018   № 218  

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про загальний відділ апарату Бородянської

районної державної адміністрації

 

 

1. Загальні засади 

 

1.1. Загальний відділ апарату райдержадміністрації (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату районної державної адміністрації, який  утворюється головою райдержадміністрації.

 

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами України, розпорядженнями голів Київської облдержадміністрації, райдержадміністрації, Регламентом Бородянської районної державної адміністрації, Положенням про апарат райдержадміністрації, Інструкцією з діловодства в апараті райдержадміністрації, наказами керівника апарату адміністрації, а також цим Положенням.

 

1.3. Структура, чисельність працівників і штатний розпис відділу встановлюється головою райдержадміністрації за поданням керівника апарату адміністрації.

 

1.4. Відділ підпорядковується голові та керівнику апарату Бородянської райдержадміністрації.

 

1.5.  Положення про відділ затверджується головою райдержадміністрації за поданням керівника апарату адміністрації.

 

II. Основними  завданнями відділу є:

 

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сферах діловодства та архівної справи. Встановлення в адміністрації єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням автоматизованих систем.

 

2.2.  Забезпечення реалізації державної політики у сфері контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови Київської облдержадміністрації та голови Бородянської райдержадміністрації  за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;

 

2.3. Опрацювання проектів розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, які готуються і подаються до загального відділу апарату адміністрації структурними підрозділами адміністрації та підготовка їх до випуску.

 

2.4. Підготовка інформаційних матеріалів  з питань діловодства,  про стан виконання контрольних документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування.

 

2.5. Підготовка розпоряджень голови адміністрації та наказів керівника апарату адміністрації з основної діяльності,їх доручень голови райдержадміністрації, що належать до компетенції відділу.

 

2.6. Здійснення перевірки проектів розпоряджень голови адміністрації, наказів керівника апарату адміністрації з основної діяльності, які готують структурні підрозділи райдержадміністрації на відповідність вимогам Інструкції з діловодства, Регламенту Бородянської районної державної адміністрації та їх підготовка до випуску.

2.7. Надання методичної допомоги в організації роботи з питань ведення діловодства, організації контролю, архівної справи структурним підрозділам райдержадміністрації, виконкомам сільських, селищних рад.

2.8. Організація збереження документаційного фонду адміністрації та користування ним.

2.9. Додержання вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

 

2.10. Підготовка, передача документів до архівного сектору райдержадміністрації, які внесені до Національного архівного фонду.

 

2.11. Здійснення інформаційного наповнення офіційного веб-сайту районної державної адміністрації в частині, що належить до компетенції відділу.

 

III. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:

 

3.1. Здійснює первинне опрацювання документів, що надійшли до райдержадміністрації, їх попередній розгляд, реєстрацію, передачу керівництву на розгляд у день їх надходження, після написання  резолюції  - передачу до виконавців.

 

3.2. Здійснює методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в апараті  адміністрації та її структурних підрозділах.

 

3.3. Розробляє інструкцію з діловодства в адміністрації та номенклатуру справ апарату адміністрації.

 

3.4. Періодично проводить перевірку стану діловодства в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації.

 

3.5. Здійснює підготовку до випуску і випуск розпоряджень та доручень голови адміністрації відповідно до Регламенту адміністрації.

 

3.5. Забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами адміністрації вимог Інструкції з діловодства.

 

3.6. Здійснює контроль за своєчасним розглядом, проходженням документів в адміністрації, за   правильністю   користування документами   в апараті райдержадміністрації, готує довідки, інформації з питань діловодства.

 

3.7. Веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, контроль за якими покладено на відділ.

 

3.8. Забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

 

3.9. Проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад та своєчасно інформує голову райдержадміністрації, його заступників, відповідно до розподілу обов'язків, керівника апарату адміністрації про неможливість їх додержання.

 

3.10. Готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування щотижневі письмові нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів.

 

3.11. Готує інформаційно-аналітичні матеріали для голови райдержадміністрації, його заступників та керівника апарату адміністрації щодо виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

 

3.12. Розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни.

 

3.13. Вносить пропозиції про розгляд на засіданнях колегії райдержадміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

 

3.14. Бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в адміністрації.

 

3.15. Приймає участь у здійсненні попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складанні та поданні на розгляд експертної комісії архівного сектору проектів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з особового складу та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.

 

3.16. Відповідно до Положення про архівний підрозділ Бородянської районної державної адміністрації організовує роботу архівного підрозділу райдержадміністрації, забезпечує відбір документів на державне зберігання, готує справи до передачі в архівний сектор райдержадміністрації.

 

3.17. Приймає від структурних підрозділів апарату адміністрації архівні документи з паперовою основою тривалого (понад 10 років) зберігання, внесені до Національного архівного фонду та забезпечує їх зберігання.

 

3.18. Здійснює прийом, попередній розгляд, реєстрацію, облік, передачу,   за призначенням, зберігання, пошук документів, що надходять до  райдержадміністрації,  видачу  інформації  стосовно строків їх проходження в райдержадміністрації.

 

3.19. Складає зведену номенклатуру справ  апарату райдержадміністрації.  Забезпечує виконання єдиного порядку відбору, обліку, збереження,   опрацювання   та   використання документів,  які   утворюються   в  діяльності  апарату районної державної адміністрації, та передачу їх на державне зберігання.

 

3.20. Бере участь у роботі щодо забезпечення інформаційної відкритості  районної  державної  адміністрації  з  питань, які віднесені до компетенції відділу. Подає відповідну інформацію для наповнення веб-сторінки райдержадміністрації.

 

3.21. Вивчає, узагальнює  та  поширює кращий досвід роботи з документами  структурних підрозділів райдержадміністрацій, виконкомів сільських, селищних рад, методичні рекомендації щодо удосконалення цієї роботи.

 

3.22. Засвідчує в установленому порядку документи, що утворились у відділі, печаткою без зображення Державного Герба України.

 

3.23. Ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників адміністрації з питань діловодства;

 

3.24. Виконує інші функції,  відповідно до  покладених  на відділ завдань.

 

ІV. Відділ має право:

 

4.1. Вивчати стан діловодства в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконкомах сільських та селищних рад, вимагати виконання встановлених правил роботи з документами.

 

4.2. Повертати виконавцям документи та вимагати їх доопрацювання у випадках порушення встановленого порядку роботи з документами.

 

4.3. Проводити в структурних підрозділах райдержадміністрації, в органах місцевого самоврядування перевірки виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів  України та депутатів місцевих рад.

 

4.4. Виносити на розгляд керівника апарату районної державної адміністрації проекти розпоряджень, доручень, доповідні записки, пропозиції з питань, що належать до компетенції відділу.

 

4.5. Одержувати необхідну інформацію, а в разі потреби – відповідні документи від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконкомів сільських та селищних рад.

 

4.6. Брати участь у засіданнях колегій, нарадах, що проводяться в інших структурних підрозділах райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

 

4.7. Залучати в установленому порядку, за погодженням керівника апарату адміністрації та згодою керівників структурних підрозділів, спеціалістів інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, інших фахівців, працівників підприємств, установ та організацій (за їх згодою) для проведення перевірок та вжиття необхідних заходів щодо оперативного усунення виявлених недоліків у виконанні документів та роботі з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

 

4.8. Інформувати керівника апарату адміністрації про покладення  на відділ обов’язків,  що виходять за межі його компетенції, а також про випадки неподання або несвоєчасного подання на вимогу відділу необхідних матеріалів посадовими особами територіальних органів, підприємств, що належать до сфери управління райдержадміністрації.

 

4.9. Вносити на розгляд керівництва районної державної адміністрації проекти розпоряджень, доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції відділу.

V. Організація роботи відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату адміністрації згідно із законодавством про державну службу.

 

5.2. У разі відсутності начальника відділу обов'язки виконує головний спеціаліст цього відділу, згідно з наказом керівника апарату адміністрації.

 

5.3. Державні службовці відділу  призначаються на посади та звільняються з посад наказом керівника апарату  адміністрації, згідно із законодавством про державну службу.

 

5.4. Організація роботи відділу здійснюється відповідно до Регламенту Бородянської районної державної адміністрації, Інструкції з діловодства в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Бородянської, Положення про апарат Бородянської райдержадміністрації та цього Положення.

 

5.5. Робота відділу планується щомісячно відповідно до плану роботи районної державної адміністрації, доручень керівництва адміністрації, функцій відділу. Плани роботи відділу затверджуються керівником апарату адміністрації.

 

5.6. Службові обов'язки державних службовців відділу визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються керівником апарату адміністрації за поданням начальником відділу.

 

5.7. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами апарату адміністрації, структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, використовує у своїй роботі підготовлені ними оперативні, довідкові та статистичні відомості, підтверджені відповідним чином.

 

5.8. Інформації, відомості, довідки, які не передбачені офіційною систематичною звітністю, запитуються у структурних підрозділів адміністрації, виконкомів сільських та селищних рад лише за погодженням керівника апарату райдержадміністрації.

 

5.9. Підготовлені відділом документи доповідаються керівникові апарату адміністрації і використовуються згідно  його доручення.

 

5.10. Діловодство відділу ведеться відповідно до затвердженої зведеної номенклатури  справ Бородянської районної державної адміністрації.

 

VІ. Начальник загального відділу

 

6.1. Організовує роботу відділу, здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, забезпечує виконання плану роботи районної державної адміністрації з питань, що стосуються відділу, доручень керівника апарату адміністрації, плану роботи відділу.

 

6.2. Здійснює розподіл обов’язків між працівниками відділу, контролює виконання завдань, забезпечує дотримання ними Регламенту районної державної адміністрації, правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни.

 

6.4. Вносить на затвердження керівнику апарату адміністрації посадові інструкції працівників відділу, контролює виконання завдань, забезпечує дотримання ними Регламенту районної державної адміністрації, правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни.

 

6.5. Координує діяльність архівного підрозділу Бородянської райдержадміністрації.

 

6.6. Вносить пропозиції керівництву адміністрації про призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та накладання дисциплінарних стягнень.

 

6.7. Відповідає за зберігання печатки і правильність її використання.

 

6.8. Підписує та візує документи  у межах своєї компетенції, засвідчує копії розпоряджень, відповідно до Інструкції з діловодства.

 

6.9. Сприяє підвищенню професійної та ділової кваліфікації працівників відділу, проводить з ними навчання.

 

6.10. Координує взаємодію відділу з іншими структурними підрозділами  апарату, управліннями та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації.

 

6.11. Бере участь у засіданнях колегій районної державної адміністрації, інших консультативно-дорадчих органів (якщо являється їх членом), за планом роботи  чи запрошенням – у  нарадах, семінарах, доводить позицію відділу з питань, що розглядаються.

 

6.12. У встановленому порядку представляє відділ у державних установах та громадських організаціях з питань, віднесених до його компетенції.

 

6.13. Має право вносити на розгляд керівника апарату райдержадміністрації пропозиції щодо поліпшення роботи відділу, вдосконалення організації діловодства в районній державній адміністрації; реалізовувати інші права, передбачені у розділі ІV цього Положення.

 

6.14. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

 

6.15. Повинен:

 знати Конституцію України, акти законодавства,   нормативні документи, що стосуються державної служби та діяльності  місцевих  державних  адміністрацій,  органів місцевого   самоврядування,   акти  Президента  України,  Кабінету Міністрів України,  органів  виконавчої  влади  вищого  рівня,  що регулюють  роботу  з  документами;  практику  застосування чинного законодавства в діловодстві; основи архівної справи, Інструкцію з діловодства,  правила  ділового етикету, правила та норми охорони праці  і  протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;

мати вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року;

вільно володіти державною мовою;

відповідати спеціальним вимогам до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б», затвердженими головою райдержадміністрації відповідно до норм Закону України «Про державну службу» та з урахуванням вимог Закону України «Про місцеві державні адміністрації».

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                       Л.Є.Болясов

 


 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
01.02.2018 07:19

 

про результати роботи загального відділу апарату адміністрації Бородянської райдержадміністрації за 2017 рік

 

За зазначений період загальним відділом апарату  адміністрації здійснено реєстрацію 3270  документів вхідної кореспонденції, з них доручень та розпоряджень голови Київської облдержадміністрації 23 та 198 відповідно. Зареєстровано та відправлено 1337 документів вихідної кореспонденції.

 Підготовлено до підпису та зареєстровано розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності – 413 (за 2016 рік – 454); опрацьовано розпорядження з особового складу – 281 (за 2016 рік – 293).

Результат проведеного статистичного аналізу питань, з яких приймались розпорядження з основної діяльності, наведено в таблиці.

Види  питань

Кількість прийнятих розпоряджень у 2017 році

внутрішніх питань адміністрації

91

соціальна сфера

21

соціально-економічний розвиток

18

освіта

18

культура

10

медицина

6

Земельні питання (надання дозволу громадянам на земельну частку (пай), затвердження проекту землеустрою або технічної документації, проведення інвентаризації земельної ділянки, інші)

74

агропромисловий розвиток

4

архітектури та містобудування (детальне планування території земельних ділянок в адміністративних межах населених пунктах району)

15

бюджету, фінансів

11

служби у справах сім’ї та дітей

98

детального вивчення звернень

(про створення тимчасової групи для детального вивчення звернень)

11

з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

25

з питань оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи

11

 

За результатами розгляду питань на засіданнях колегій райдержадміністрації  прийнято 53 доручення, схвалено проекти  Програм:

 

18.01.2017 №14

Про схвалення проекту Програми здійснення компенсаційних виплат перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2017 рік

 

26.01.2017 №24

Про схвалення проекту Програми розвитку системи освіти Бородянського району на 2017-2019 роки

 

15.02.2017 №46

Про схвалення проекту Програми харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів Бородянського району у 2017 році

 

17.02.2017 №50

Про схвалення проекту Комплексної програми  профілактики злочинності в Бородянському районі на 2017-2018 роки

 

 

01.03.2017 №60

Про схвалення проекту Комплексної програми підтримки та розвитку молоді у Бородянському районі на 2017-2020 роки «Молодь Бородянщини»

 

23 .05.2017 №153

 

Про схвалення проекту Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Бородянського району на  2017-2020  роки

28.08. 2017 №245

Про схвалення проекту районної Програми фінансового забезпечення надання пільг з оплати послуг зв’язку та компенсації за пільгове перевезення окремих категорій громадян залізничним транспортом приміського сполучення по Бородянському району на 2017-2020 роки

 

15.09.2017 №266

Про схвалення проекту Бородянської   районної цільової соціальної  Програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2017-2018 роки

 

15.09.2017 №267

Про схвалення проекту районної Програми місцевих стимулів медичних працівників Бородянського району на 2017-2019 роки

 

18.09.2017 №271

Про схвалення проекту районної Програми соціального захисту  учасників антитерористичної операції та членів їх сімей  на 2017-2019 роки

 

24.10.2017 №313

Про схвалення проекту районної Програми створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру їх наслідків у районі на 2017-2020 роки

 

14.11.2017 №335

Про схвалення проекту Програми харчування учнів закладів загальної середньої освіти Бородянського району у 2018 році

 

14.11.2017 №336

Про схвалення  районної цільової програми «Організація донорства крові і її компонентів в Бородянському районі  на 2018-2020 роки»

 

14.11.2017 №337

Про схвалення проекту районної цільової програми «Санація ротової порожнини декретованих груп населення ортопедичним методом» на 2018-2020 роки

 

21.11.2017 №341

Про схвалення  проекту районної цільової Програми протиепізоотичних заходів та боротьби з хворобами тварин у Бородянському районі на 2018-2020 роки

 

21.11.2017 №342

Про схвалення проекту Програми  здійснення компенсаційних виплат за пільгові перевезення автомобільним транспортом окремих категорій  громадян  у Бородянському районі на 2018 рік

 

07.12.2017 №366

Про схвалення проекту районної комплексної Програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей «Назустріч дітям» на 2018-2020 роки

 

07.12.2017 №370

Про схвалення проекту Програми підтримки та розвитку туризму в Бородянському районі на 2018-2021 роки

 

12.12.2017 №376

Про схвалення Програми соціального захисту окремих категорій громадян (інвалідів по зору І групи) в Бородянському районі на 2018 рік

 

15.12.2017 №378

Про схвалення проекту Програми культурно-мистецьких заходів відділу культури, національностей та релігій Бородянської райдержадміністрації на 2018 рік

 

18.12.2017 №383

Про схвалення проекту Середньострокової стратегії розвитку  Бородянського району на період до 2020  року

 

18.12.2017 №384

Про схвалення проекту Програми зайнятості населення Бородянського району на 2018-2020 роки

 

18.12.2017 №385

Про схвалення проекту районної Програми забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Бородянського району Київської області на 2018-2020роки

 

Протягом 2017 року на контроль взято  1210 документів, з яких виконано -  1063.

Працівниками відділу за звітний період проведено:

- щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови районної державної адміністрації, дорученнями заступників голови райдержадміністрації;

- оперативну роботу з виконавцями контрольних документів щодо недопущення зривів їх виконання;

- щоденне інформування на нарадах керівника апарату райдержадміністрації про хід виконання контрольних  документів;

- щомісячне інформування голови, заступників голови райдержадміністрації про стан виконання контрольних документів;

- перевірку виконання контрольних документів структурними підрозділами адміністрації;

- сформовано та надіслано структурними підрозділами райдержадміністрації нагадування для своєчасного виконання контрольних документів;

- статистичний аналіз виконання структурними підрозділами, головами сільських, селищних рад виконання контрольних документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

 

У 2017 році, в порівнянні з 2016 роком, кількість вхідної кореспонденції збільшилося на 3 %контрольних документів –  11%.

Із  загального документообігу найбільша  частина контрольних документів стосувалась питань, що належали до компетенції:

-  відділу з питань  цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва – 275;

- відділ юридичного забезпечення та управління персоналом апарату адміністрації – 108;

- відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації – 105;

- відділу з питань внутрішньої політики, інформації та зв'язків з громадськістю апарату адміністрації - 94.

Процес контролю за виконанням контрольних документів здійснюється у відповідності з нормативними документами. Загальним відділом апарату райдержадміністрації ведеться постійний пошук удосконалення форм і методів забезпечення своєчасного й якісного контролю за виконанням документів.

 

 

Начальник загального

відділу апарату адміністрації                                           Л.А.Виноградова

 

03.01.2017

 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.10.2017 06:32

 

про результати розпорядчої діяльності

Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

 

Протягом звітного періоду загальним відділом апарату  адміністрації здійснено реєстрацію 2505, з них доручень та розпоряджень голови Київської облдержадміністрації 23 та 165 відповідно.

На контроль взято 898 документів, з них виконано 742.

За результатами порівняльного аналізу надходження до Бородянської райдержадміністрації вхідної кореспонденції та взятих на контроль документів, наведених спостерігається тенденція їх збільшення в порівнянні з відповідним періодом минулого року: вхідної кореспонденції на 8%, контрольних документів - на 11%.

Читати далі...
 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.07.2017 07:35

 

 


 

 

про роботу загального відділу

 Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

 

За зазначений період загальним відділом апарату  адміністрації здійснено реєстрацію 1658 вхідної кореспонденції, з них доручень та розпоряджень голови Київської облдержадміністрації 19 та 118 відповідно.

Зареєстровано та відправлено вихідну кореспонденцію в кількості 637 документів.

Головою райдержадміністрації протягом звітного періоду прийнято 200 розпоряджень  з основної діяльності та 129 розпоряджень з особового складу. За результатами розглянутих питань на засіданнях колегій райдержадміністрації прийнято 30 доручень.

Результат статистичного аналізу питань, з яких приймались розпорядження у 2017 році, наведено в таблиці №1.

Таблиця № 1

Види  питань

Кількість прийнятих розпоряджень у 2017 році

внутрішніх питань адміністрації

40

соціальна сфера

6

соціально-економічний розвиток

13

освіта

11

культура

5

медицина

1

Земельні питання (надання дозволу громадянам на земельну частку (пай), затвердження проекту землеустрою або технічної документації, проведення інвентаризації земельної ділянки, інші)

41

агропромисловий розвиток

1

архітектури та містобудування (детальне планування території земельних ділянок в адміністративних межах населених пунктах району)

5

бюджету, фінансів

4

служби у справах сім’ї та дітей

52

детального вивчення звернень

(про створення тимчасової групи для детального вивчення звернень)

4

з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

12

з питань оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи

5

 

Питання стану виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням актів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій та інших документів із цих питань перебувало і перебуває на постійному  контролі у загальному відділі апарату райдержадміністрації.

Так, за І півріччя 2017 року взято на контроль  604  документи, з яких:  28 розпоряджень та 16 доручень голови Київської облдержадміністрації, 496  документів  органів виконавчої влади вищого рівня, 14 - звернення та запити депутатів всіх рівнів (табл. 2).

Таблиця №2

Кореспондент

Вид документу

Взято на контроль

Виконано

Перебувають на контролі

Укази, розпорядження, доручення Президента України

Укази, розпорядження, доручення

44

44

0

Постанови, розпорядження КМУ

Постанови

28

25

3

Депутати всіх рівнів

Звернення та запити

14

12

2

КОДА

Листи

316

251

65

Розпорядження

28

7

21

Доручення

16

7

9

Телефонограма

84

84

0

Витяги з протоколів засідання колегії, протоколи нарад при голові КОДА

24

13

11

СБУ, УБЕЗ  та інші

Листи

32

29

3

Прокуратура

Приписи, листи

18

17

1

Всього:

 

604

489

115

 

У загальному документообігу контрольних документів  найбільша  частина – це документи з питань, що належать до компетенції  відділу з питань  цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва, відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості, сектору містобудування та архітектури.

На звернення і запити народних депутатів України, депутатів сільських, селищних рад вчасно підготовлено та направлено інформацію:

- відділом економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації;

- відділом юридичного забезпечення та роботи з персоналом апарату адміністрації;

- управлінням соціального захисту населення адміністрації;

- відділом культури, національностей та релігій адміністрації;

- сектором містобудування та архітектури адміністрації;

- управлінням фінансів адміністрації;

- відділом внутрішньої політики, інформації та зв’язків з громадськістю апарату адміністрації;

- архівним сектором адміністрації.

Без порушення термінів виконання направлено інформацію на 489 документів, які перебували на контролі.

Загальним відділом апарату адміністрації протягом І півріччя 2017 року  проведено:

- щоденний моніторинг виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голів обласної та районної адміністрацій;

- щоденне інформування керівника апарату райдержадміністрації про хід виконання контрольних  документів на нарадах;

- щомісячне інформування голови, заступників голови райдержадміністрації про стан виконання контрольних документів;

- аналіз виконання структурними підрозділами контрольних документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад;

- семінар-нараду з працівниками структурних підрозділів, апарату райдержадміністрації, на якому  надано пропозиції щодо системності та плановості виконання контрольних документів із довгостроковими, періодичними термінами виконання, рекомендації щодо  якісної та повноцінної підготовки інформацій.

Щоденно на нарадах, які проводяться керівником апарату адміністрації, заслуховувались питання щодо своєчасного та якісного розгляду стану виконання контрольних документів органів вищого рівня, розпоряджень та доручень голів обласної та районної адміністрацій.

Організація роботи у відділах райдержадміністрації щодо фактичного виконання окремих завдань Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів облдержадміністрації, райдержадміністрації та рівень виконавської дисципліни потребує покращення.

До цього часу не вдається позбутися або мінімізувати тенденцію щодо подання документів на підпис керівництву в останній день терміну виконання документів.

Відповідно до плану роботи райдержадміністрації здійснено перевірку стану виконавської дисципліни виконкомів Шибенської, Здвижівської, Новозаліської  сільських рад, в ході яких секретарям надано рекомендації щодо покращення роботи з контрольними документами. Довідкові матеріали надані до відділу організаційного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації.

На низькому рівні, 43 %, є подання звітної інформації на контрольні розпорядження голови райдержадміністрації виконкомами сільських, селищних рад.

Виконавська дисципліна у виконкомах сільських, селищних рад потребує в подальшому покращення організації контролю, посилення  особистої відповідальності.

Протягом І півріччя 2017 року на засіданнях колегій райдержадміністрації  схвалено проекти Програм, підготовлених структурними підрозділами адміністрації:

18.01.2017 №14

Про схвалення проекту Програми здійснення компенсаційних виплат перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян у Бородянському районі на 2017 рік

 

26.01.2017 №24

Про схвалення проекту Програми розвитку системи освіти Бородянського району на 2017-2019 роки

 

15.02.2017 №46

Про схвалення проекту Програми харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів Бородянського району у 2017 році

 

17.02.2017 №50

Про схвалення проекту Комплексної програми  профілактики злочинності в Бородянському районі на 2017-2018 роки

 

 

01.03.2017 №60

Про схвалення проекту Комплексної програми підтримки та розвитку молоді у Бородянському районі на 2017-2020 роки «Молодь Бородянщини»

 

13.05.2017 №133

Про схвалення змін та доповнень до районної комплексної Програми подолання дитячої бездоглядності, підтримки сімей з дітьми та реформування інтернатних закладів для дітей «Назустріч дітям» на 2009-2017 роки

 

23 .05.2017 №153

Про схвалення проекту Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Бородянського району на  2017-2020  роки

 

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу

 

 апарату адміністрації                                                                 Л.А.Виноградова

 


Сторінка 1 із 2
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld