Новини
МОЗ оприлюднило нову концепцію розвитку екстреної допомоги PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.06.2018 06:19

МОЗ оприлюднив Концепцію реформи системи екстреної медичної допомоги

 

 для громадського обговорення. Через місяць після отримання пропозицій МОЗ подасть концепцію на Уряд. Закликаємо громадськість долучатись до обговорення.

 

П’ятирічна реформа екстреної допомоги має на меті принципово покращити якість та доступність екстреної допомоги, щоби в критичній ситуації кожен українець оперативно отримував необхідну допомогу. З іншого боку, МОЗ прагне посилити престижність професії екстреного медичного працівника і забезпечити достойну оплату його праці.

Реалізація Концепції здійснюватиметься протягом 2018-2022 років.

Які зміни впроваджуватимуться в ектрену допомогу?

Оновлення алгоритмів диспетчеризації

Автомобіль екстреної допомоги, який знаходиться найближче до місця події, виїжджатиме протягом декількох секунд після виклику.

Створення нової IT-інфраструктури

Буде створено центральний інформаційний вузол обміну даними та встановлено GPS на всіх автомобілях.

Інформація про стан кожного виклику в кожний момент часу

Диспетчери знатимуть стан кожного виклику і місцезнаходження кожного автомобіля екстреної допомоги. Така система вже працює у Києві, Дніпропетровській, Херсонській, Харківській областях, в тестовому режимі у Вінницькій та Полтавській областях і буде розгорнута на всю країну.

Оновлення обов’язкових протоколів диспетчерів

Диспетчери отримають чіткий алгоритм роботи за сучасними світовими стандартами. Диспетчери мають навчитися не тільки швидко приймати рішення під тиском часу, але й консультувати свідків щодо надання першої допомоги до прибуття бригади екстреної допомоги. Концепція передбачає відповідне перенавчання.

Оновлення протоколів командних дій бригад

Відбудеться перехід в навчанні і тестуванні навичок екстреної допомоги на стандарти розвинених країн. Лікарі, парамедики і, навіть, водії освоюватимуть практики порятунку. Буде введено зовнішнє незалежне тестування знань та навичок фахівців екстреної допомоги.

Нові автомобілі і обладнання

Буде оновлено вимоги до обладнання, закуплено нові автомобілі.

Гідна оплата праці екстреним медичним працівникам

Медики та робітники екстренки, які пройшли перенавчання, отримають ринкові зарплати та доступ до якісно обладнаних автомобілей екстреної допомоги.

Перебудова приймальних відділень в лікарнях

Впроваджуються нові протоколи дій в лікарні, доступ до обладнання 24/7, нова логіка планування приміщень.

Розбудова мережі екстрених реагувальників

Усі, хто може опинитися на місці екстреної події, мають володіти навичками порятунку людей та вміти працювати в екстрених умовах. Пожежні, рятувальники, поліцейські, водії, машиністи, пілоти, провідники, бортпровідники, кондуктори України пройдуть оновлені курси першої розширеної допомоги. Вихователі, вчителі, соціальні працівники матимуть пройти оновлене навчання навичкам першої базової допомоги.

Дефібрилятори та джгути у всіх найбільш людних місцях

Ми впевнені, що для ефективного функціонування екстреної медичної допомоги необхідно забезпечити максимально скоординовані і професійні дії на всіх етапах «ланцюжка» - від дзвінка у «швидку» до спеціалізованого відділу у лікарні. Саме на це і спрямовані зміни в системі екстреної медичної допомоги.

 

 

 

Детальніше: Проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Концепції реформи системи екстреної медичної допомоги"

 
Олександр Саєнко: Закликаю молодь приходити на держслужбу та творити майбутнє PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.06.2018 06:18

Міністерства та відомства, державні органи очікують на молодих фахівців, які внесуть в їх роботу сучасні технології, драйв та нові можливості, повідомив Міністр Кабінету Міністр України Олександр Саєнко під час відкриття форуму молоді «3D лідерство: держава, бізнес, громадський сектор» в п’ятницю у Києві.

«Шалена швидкість, соціальні мережі, цифрові технології, інновації, відкритість, свобода – це нові цінності, нове лідерство, постійний рух вперед. Для мене Україна зараз – це саме молодь, стартапи, IT-cфера, що бурхливо розвивається, це онлайн-освіта, коворкінг-спейси, сучасні арт платформи, фестивалі, IT-хаби, сучасне мистецтво, талановиті студенти, що перемагають на міжнародних олімпіадах, виграють найкращі гранти на навчання в Кембриджі, Гарварді, проекти, що збирають інвестиції на краудфандінгових платформах», - сказав Міністр.

Важливо, за його словами, те, щоб талановита молодь залишалась в Україні, мала змогу втілювати свої мрії та амбіції, навіть виграючи грант на навчання в престижному навчальному закладі за кордоном.

«Ми ж, задля цього, впроваджуємо  реформи, працюємо над змінами в системі освіти, медицини, над економічним зростанням. Ми розпочали реформу державного управління, у міністерствах вже почали створювати нові сучасні структури – директорати. Вони вже працюватимуть за новими правилами, найкращими практиками управління: це проектний менеджмент, стратегічне планування, управління змінами та ризиками, аналіз політики, електронне урядування, сучасні технології в роботі держслужби та електронні послуги для громадян», - підкреслив Олександр Саєнко.

Він наголосив, що для всього цього у нові директорати потрібні нові люди, найкращі професіонали, сучасні, амбітні, готові працювати та розвиватися.

«Ми формуємо сучасну та професійну держслужбу, команду, що працюватиме на результат. Саме тому думайте про нові вакансії держслужби, ставайте лідерами змін, розпочинайте зі стажування, використовуйте будь-яку можливість отримати досвід, адже чим складніше виклик, тим швидше відбудеться професійне зростання», - закликав молодь Міністр Кабінету Міністрів України.

 
Запровадження електронного чека зекономить підприємцям не менше 2,5 млрд грн, - Володимир Гройсман PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.06.2018 06:17

Урядове рішення про запровадження нової системи обліку розрахункових операцій – через електронні чеки за допомогою планшетів чи смартфонів дозволить підприємцям зекономити не менше 2,5 млрд грн, які раніше використовувалися на оплату утримання касових апаратів та ведення обліку. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«За три місяці система в пілотному режимі запрацює. Це дасть можливість зменшити витрати підприємців. Раніше 2,5 млрд грн підприємці витрачали на обслуговування апаратів. Ці кошти підуть тепер на розвиток. Це вивільнення інвестиційного ресурсу, - сказав Володимир Гройсман. - І при цьому усувається важель додаткового тиску на бізнес».

Довідково

У червні Уряд схвалив опрацьовану з діловими колами ініціативу спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, яка дозволяє не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

Раніше схема застосування реєстраторів була занадто складною. Вартість ПО для реєстраторів становила від 4 до 20 тис. грн, а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють у касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникали будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формувала великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність цій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами. Представники бізнесу високо оцінили інновацію.

 
Уряд посилює захист бізнесу від пресу силовиків PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.06.2018 05:13

 

 

Кабмін запропонував парламенту встановити персональну відповідальність для силовиків, які не виконують закон «маски-шоу стоп»

13 червня Кабінет Міністрів схвалив зміни до закону «Щодо удосконалення забезпечення дотримання прав учасників кримінального провадження та інших осіб правоохоронними органами під час здійснення досудового розслідування».

Так званий закон «маски-шоу стоп», ініційований Урядом Володимира Гройсмана, був підтриманий конституційною більшістю депутатів і набрав чинності 7 грудня. Цей документ став справжнім проривом у боротьбі з корупцією в силових органах, оскільки запровадив захисні механізми від тиску на бізнес під час проведення слідчих дій, масових невиправданих обшуків і блокування роботи підприємств силовиками. В результаті Уряду вдалося зупинити вал обшуків. 

Однак корупціонери в погонах винайшли способи, як і надалі працювати в обхід нового закону. Тому Уряд зробив наступний крок у боротьбі з корупцією у силових органах: запропонував вдосконалити норми закону «маски-шоу стоп», аби дати можливість спокійно працювати чесним підприємцям.

За неправомірне рішення, що нашкодило бізнесу, чиновники нестимуть персональну відповідальність

Законодавчі зміни пропонують встановити наступне правило: особиста відповідальність чиновника настає в разі кримінального правопорушення або дисциплінарного проступку. Процедура притягнення до відповідальності порушника проста і прозора. Якщо суд задовольнить скаргу підприємства на дії або бездіяльність слідчого або прокурора, буде проведене службове розслідування. За його результатами на порушника може накладатися дисциплінарне або матеріальне стягнення. Покривати в цій ситуації підлеглих ризиковано. Бо наступного разу така скарга може бути подана проти самого керівника із усіма можливими наслідками.

 

Порушення закону чиновником, яке призвело до збитків підприємства, може бути оскаржене до суду будь-коли

Відтепер жоден чиновник не зможе сховатися за нормою, коли за свої вчинки він може бути притягнений до дисциплінарної відповідальності лише у 6-місячний строк від моменту вчинення порушення.

Коли б не було вчинене порушення, за рішенням суду підприємство матиме право на відшкодування нанесених збитків. Це стосується і повторного відкриття кримінального провадження, і проведення обшуку з порушеннями – відсутність відеофіксації, не допуск адвоката, неправомірне вилучення серверів і документів тощо.

Крім того, у разі порушення строків досудового розслідування зацікавлена сторона може звернутися до суду з вимогою про закриття кримінальної справи.

 

 

Володимир Гройсман, Прем’єр-міністр України

 

 

 

 

-         Після набрання чинності закону «маски шоу стоп» ми вже бачимо позитивні зрушення у діях суддів і правоохоронців. У нас є регіони, де 80-90% всіх справ розглядаються відповідно до закону. Але у деяких регіонах тільки 20-30% справ розглядаються з дотриманням процедури, а всі інші, як і раніше, під килимом пачками. Деякі силовики продовжують незаконно вилучати документи, техніку. Аби остаточно припинити цю хибну практику, розроблений подальший крок - чіткий акцент на персональному покаранні правоохоронця, який порушив закон "маски-шоу стоп". Настав час для чистки правоохоронної системи. Я готовий вичищати ДФС, систему національної поліції. Але таке ж очищення має відбуватися і в прокуратурі, і в СБУ, в усіх правоохоронних структурах.

 Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів України

 
Прем’єр-міністр: Пожежа в Зоні відчуження ліквідується, всі показники в нормі PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
08.06.2018 06:47

 


Загоряння трави в Зоні відчуження, що сталося вчора, вже ліквідується, ситуація під контролем, а всі показники – в нормі. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир  Гройсман під час засідання Уряду.

«Треба говорити правду. А правда в тому, що всі показники в нормі», - сказав Глава Уряду.

Останню інформацію щодо події представив Голова Державної служби з надзвичайних ситуацій Микола Чечоткін. За його інформацією,  загоряння сталося на площі 12 га. Завдяки комплексному застосуванню наземних та повітряних сил, ситуацію вдавалося весь час утримувати під контролем. Наразі ведеться остаточна ліквідація пожежі. До гасіння залучені  35 одиниць техніки, 150 співробітників особового складу. Здійснено загалом 39 скидів води, сформовано резерв сил. Ведеться постійний дезоконтроль. «Перевищення норм не зафіксовано», - запевнив Глава ДСНС.


 


Сторінка 1 із 10
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld