Центр надання адмін послуг
ПОЛОЖЕННЯ про відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської районної державної адміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.06.2018 06:26

 
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської районної державної адміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
08.06.2018 07:08

 

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО 

          розпорядження    голови                

          Бородянської   районної

          державної  адміністрації

          02.04.2018    №   115

 

Перелік адміністративних послуг,

які надаються через відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської районної державної адміністрації

 

№ п/п

    Назва  адміністративної  послуги

Субєкт  надання

адміністративних  послуг

1

Державна  реєстрація  юридичної особи (у тому числі  громадського  формування)

Відділ  державної реєстрації прав на нерухомість  та бізнес  Бородянської  РДА

2

Державна реєстрація змін довідомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

 

3

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

4

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

5

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

6

 Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

   

7

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

8

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

9

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

10

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті  її  ліквідації

11

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті  її  реорганізації

12

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

13

 Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

14

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

15

Державна  реєстраціїя фізичної  особи - підприємця

 

16

Державна  реєстрація  включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

17

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

18

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

19

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця)

20

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Відділ  державної реєстрації прав на нерухомість  та бізнес  Бородянської  РДА

21

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

22

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

23

Взяття на облік  безхазяйного  нерухомого майна

24

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

25

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

26

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

27

Скасування рішення державного реєстратора

28

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

29

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

Головне територіальне управління юстиції у Київській  області

30

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

31

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи

32

Державна реєстрація   припинення     громадського                                                            об’єднання, що не має статусу юридичної особи

 

33

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду

34

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

35

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду

36

Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи

37

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

38

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи

39

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

40

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання

41

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу  громадського  об’єднання

42

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненнi громадянином 25- i 45-рiчного вiку

Бородянський  РС  УДМС  України в Київській     області    

43

Державна реєстрацiя земельної дiлянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

Відділ у Бородянському районі Міськрайонного управління у Бородянському

районі та місті Буча Головного управління Держгеокадастру у Київській області

44

Внесення до Державного земельного кадастру вiдомостей (змiн до них) про земельну дiлянку

45

Внесення до Державного земельного кадастру вiдомостей про межi частини земельної дiлянки, на яку поширюються права суборенди, сервiтуту, з видачею витягу

46

Внесення до Державного земельного кадастру вiдомостей (змiн до них) про землi в межах територiй адмiнiстративно - територiальниходиниць з  видачею  витягу

47

Державна реєстрацiя обмежень у використаннi земель  з  видачею  витягу

48

Внесення до Державного земельного кадастру вiдомостей про обмеження у використаннi земель, встановленi законами та прийнятими вiдповiдно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

49

Виправлення технiчної помилки у вiдомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здiйснює його ведення, з видачею витягу

50

Надання вiдомостей з Державного земельного кадастру у формi:                                                                                           1) витягу з Державного земельного кадастру про:

 -  землi в межах територiї адмiнiстративно-територiальних одиниць;

 -  обмеження у використанні земель;

 -  земельну ділянку;                                                                                                2) довiдки, що мiстить узагальнену iнформацiю про землi (територiї);                                                                                                     3) викопiювань  з кадастрової карти (плану) та iншої  картографiчної    документації ;

4) копій документів, що створюються під час ведення  Державного  земельного  кадастру

51

Видача довiдки про:

1)  наявнiсть та розмiр земельної частки (паю);

2) наявнiсть у Державному земельному кадастрi вiдомостей  про одержання у власнiсть земельної дiлянки у межах норм безоплатної  приватизацiї  за  певним  видом  її  цiльового  призначення

(використання)

52

Видача вiдомостей з документацiї iз землеустрою, що включена до Державного фонду документацiї iз землеустрою

53

Видача довiдки з державної статистичної звiтностi про наявнiсть земель та розподiл їх за власниками земель, землекористувачами, угiддями

54

Видача витягу з технiчної документацiї про нормативну грошову

оцiнку  земельної  дiлянки

55

Видача висновку про погодження документації із землеустрою

56

Реєстрацiя декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Бородянський РВ ГУ ДСНС України в Київській  області

57

Видача  будівельного  паспорта  забудови  земельної  ділянки (внесення  змін до будівельного паспорта забудови земельної   ділянки)

Сектор містобудування та архітектури Бородянської РДА

58

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької  діяльності

59

Видача  містобудівних  умов і обмежень забудови земельної ділянки

60

Ветеринарні документи: міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД - ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3) - при  переміщенні  за межі України

Бородянське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в   Київській   області

61

Ветеринарні документи: ветеринарні довідки - при переміщенні в межах району (крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання  людиною)

62

Ветеринарні документи: ветеринарні свідоцтва (для України - форми № 1, № 2) - при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст (крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною)

63

Видача  експлуатаційного  дозволу;

64

Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок,  преміксів і кормів;

65

Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин;

66

Дозвіл  на спеціальне  водокористування;

Державне агентство водних  ресурсів  України

 

67

Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний  квиток, ордер, лісовий  квиток).

Київське обласне та по        м.Києву управління лісового та мисливського господарства

68

Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні

Управління патрульної поліції у Київській області Департаменту патрульної поліції

69

Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

70

Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних,  вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин

Головне управління Держпродспоживслужби в  Київській  області

 


 
Повідомлення PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
08.06.2018 07:06

 

 

    Відділ – центр надання  адміністративних послуг Бородянської  районної  

     державної  адміністрації  повідомляє,  що з 22.12.2017 року через ЦНАП    надаються  нові  адміністративні  послуги

 

       «Видача  дозволу  на  участь у дорожньому  русі  транспортних засобів,  

          вагові   або  габаритні  параметри  яких  перевищують  нормативні»

----------------------------

«Погодження   маршрутів   руху  транспортних  засобів  під  час

                                 дорожнього  перевезення  небезпечних  вантажів»

 

Суб’єктом  надання  яких  є  управління патрульної  поліції у Київській області  Департаменту  патрульної  поліції.

 

 

Повідомлення

      Відділ – центр надання  адміністративних послуг Бородянської районної

       державної  адміністрації  повідомляє,  що з 02.04.2018 року через ЦНАП

  надається  нова  адміністративна  послуга

 

«Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях,  діяльність  яких пов’язана з використанням  біологічних агентів, хімічної сировини,  продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання  і  радіоактивних  речовин»

 

Суб’єктом  надання  якої  є  Головне  управління Держпродспоживслужби в  Київській області.

 

 


 
Звіт про роботу відділу-центру надання адміністративних послуг Бородянської районної державної адміністрації за 2017 рік. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.02.2018 07:28

 

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» в Бородянському  районі  функціонує  Відділ - центр надання адміністративних послуг  Бородянської  РДА.

Основною метою роботи відділу є надання якісних адміністративних послуг, розширення доступу до інформації, необхідної для їх отримання, створення сприятливих умов для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, удосконалення механізму надання адміністративних послуг та приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема до норм Закону України  «Про  адміністративні  послуги».      

З набранням чинності постанови «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями  державної  форми  власності»  в  частині обов’язкового використання  виключно  захищених  носіїв особистих ключів адміністраторами  ЦНАП   було  отримано  вищезазначені   ключі.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України  від 11 жовтня 2017 року № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014р. № 523» відділом-центром надання адміністративних послуг було розроблено та  затверджено  розпорядження «Про  затвердження  переліку  адміністративних  послуг,  які надаються  через відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської  районної  державної   адміністрації   у  новій  редакції».

 

Станом на 29.12.2017 року через ЦНАП надаються  69 адміністративних   послуг. Послуги, які надають територіальні  органи  виконавчої  влади   складають - 38  шт,  відділи  РДА  - 31 шт).

Кількість працівників ЦНАП становить 5 одиниць. Прийом суб’єктів звернення  здійснюється   згідно  затвердженого  Регламенту  відділу - центру надання  адміністративних  послуг. Громадяни можуть звернуться до ЦНАП кожного дня з понеділка по п’ятницю. Також один день на тиждень (вівторок)  ЦНАП  працює  до 20-00  години.

      В 4 кварталі 2017 року ( жовтень-листопад) відділом-центром надання адміністративних послуг Бородянської РДА проводилось повторне відстеження результативності розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації «Про  внесення змін до розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації  від 30 жовтня 2014 року   № 305 «Про затвердження  регламенту  відділу- центру   надання  адміністративних  послуг  Бородянської   районної   державної   адміністрації ”, зареєстрованого в Бородянському районному управлінні юстиції 20 листопада 2014 року за № 2/298».  Відстеження  результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації отриманої за результатами  діяльності  відділу-центру надання  адміністративних  послуг.

      Враховуючи  цілі  регулювання, для  відстеження  результативності  зазначеного  регуляторного  акта  були  визначені  наступні  показники:

-          кількість  послуг, які надаються через ЦНАП; 

-          кількість суб’єктів надання, які за принципом організаційної  єдності  надають   адміністративні  послуги   через ЦНАП;

-          кількість  звернень до Центру надання адміністративних послуг;

-          кількість  наданих  адміністративних  послуг;

-          кількість  наданих  консультацій  суб’єктам  звернення,  щодо отримання   

   адміністративної  послуги;

-          витрати   часу на отримання певних адміністративних послуг;

-          кількість  скарг,  щодо процедур  отримання  адміністративних  послуг.   

 

За період з 01.01.2017 по 29.12.2017 відділом-центром надання адміністративних послуг було  запроваджено  надання декількох нових адміністративних послуг:  «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку», «Надання дозволу  на спеціальне  водокористування»;  «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру»; «Видача висновку про погодження документації із землеустрою»; «Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні»; «Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього  перевезення  небезпечних  вантажів».

За  2017  рік  відділом-центром надання адміністративних послуг було надано  14548  адміністративних  послуг  та  4364   консультацій.   

Найчастіше  люди  звертаються  за отриманням  адміністративних послуг, суб’єктом надання  яких  є  управління  Держгеокадастру  -   7310 шт,  а саме:

- Державна   реєстрація  земельної   ділянки з видачею витягу Державного земельного кадастру ;

-  Надання  вiдомостей   з  Державного земельного кадастру у формі «витягу  з  Державного земельного кадастру про земельну  дiлянку» ;

- Видача  довiдки  з державної статистичної звiтностi про наявнiсть земель  та розподiл  їх  за  власниками земель,  землекористувачами,      угiддями ;

-  Видача  відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки,  що  містить узагальнену  інформацію  про  землі ( території);

-  Видача  витягу з  технічної  документації  про нормативну  грошову оцінку  земельної   ділянки;  

-  Виправлення  технiчної  помилки у вiдомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що  здiйснює його ведення, з видачею  витягу  (внесення змін );

-   Надання відомостей з архіву;

- Надання вiдомостей з Державного земельного кадастру у формі  викопiювань  з кадастрової карти (плану) та iншої  картографiчної    документації ;

Для підвищення комфорту та зручності працює електронний сервіс замовлення найбільш популярних послуг Держгеокастру, а саме: Витяг з державного земельного кадастру та витяг з  технічної  документації  про  нормативну  грошову  оцінку  земельної  ділянки, за допомогою  якого  було  надано  -  883  адміністративних  послуг.

На виконання Законів України «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  речових прав на нерухоме майно та іх обтяжень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII  відділом-центром надання адміністративних послуг здійснюється робота з прийому документів для надання адміністративних послуг  у  сфері  державної  реєстрації  речового  майна,  реєстрації юридичних осіб  та  фізичних осіб – підприємців, громадських  об’єднань.

За   2017  рік   у  цьому напрямку  було  зареєстровано  :

-  2901  адміністративна   послуга  у  сфері    державної   реєстрації речового  майна;

-    1049  юридичних осіб  та  фізичних осіб  - підприємців;

-    34   громадських об’єднання.

За  2017  рік  через ЦНАП було надано 295 адміністративних  послуг суб’єктом  надання  яких є  сектор містобудування та архітектури  Бородянської  райдержадміністрації.

         Через ЦНАП було надано  40  адміністративних  послуг дозвільного характеру,  суб’єктами  надання  яких  є:  Київське обласне та по м. Києву  управління  лісового та  мисливського   господарства (лісорубний  квиток);  Бородянський РВ ГУ ДСНС України в Київській  області; Державне агентство водних  ресурсів  України (дозвіл на водокористування).

 

На виконання Закону України «Про внесення змін  до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» Бородянською райдержадміністрацією та сільськими, селищними радами Бородянського району були підписані угоди про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг. Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних рад розглядали справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 КуПАП  адміністратори  відділу-центру надання адміністративних послуг БРДА.  За  2017 рік було виписано 1180  постанов  про  адміністративні   правопорушення.

 З 01.06.2017 року через ЦНАП було запроваджено надання нової  адміністративної послуги «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку» суб’єктом  надання якої  є Державна  міграційна  служба. За  отриманням  цієї послуги  звернулося         879  суб’єктів  звернення.

На офіційному веб - сайті Бородянської райдержадміністрації у розділі «Центр надання адміністративних послуг», постійно оновлюється інформація про адміністративні послуги,  які  громадяни  можуть  отримати  у  Центрі. Розміщуються  повідомлення  про зміни,  які відбулись у законодавстві України.

 

 

 

Начальник  відділу - центру

 

надання  адміністративних  послуг                                                            През С.С. 

 
Інформаційні картки ЦНАП PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.02.2018 09:09

 

                       Держгеокадастр                        Реєстрація права власності на нерухоме майно

 

 

 

    Реєстрація юридичних та фізичних                      Державна міграційна служба

                    осіб-підприємців

 

 


                          Архітектура                                       Документи дозвільного характеру

 

 


Сторінка 1 із 6
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld