Відкриті дані
Звіт про роботу відділу-центру надання адміністративних послуг Бородянської районної державної адміністрації за 2017 рік. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.02.2018 07:28

 

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» в Бородянському  районі  функціонує  Відділ - центр надання адміністративних послуг  Бородянської  РДА.

Основною метою роботи відділу є надання якісних адміністративних послуг, розширення доступу до інформації, необхідної для їх отримання, створення сприятливих умов для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, удосконалення механізму надання адміністративних послуг та приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема до норм Закону України  «Про  адміністративні  послуги».      

З набранням чинності постанови «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями  державної  форми  власності»  в  частині обов’язкового використання  виключно  захищених  носіїв особистих ключів адміністраторами  ЦНАП   було  отримано  вищезазначені   ключі.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України  від 11 жовтня 2017 року № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014р. № 523» відділом-центром надання адміністративних послуг було розроблено та  затверджено  розпорядження «Про  затвердження  переліку  адміністративних  послуг,  які надаються  через відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської  районної  державної   адміністрації   у  новій  редакції».

 

Станом на 29.12.2017 року через ЦНАП надаються  69 адміністративних   послуг. Послуги, які надають територіальні  органи  виконавчої  влади   складають - 38  шт,  відділи  РДА  - 31 шт).

Кількість працівників ЦНАП становить 5 одиниць. Прийом суб’єктів звернення  здійснюється   згідно  затвердженого  Регламенту  відділу - центру надання  адміністративних  послуг. Громадяни можуть звернуться до ЦНАП кожного дня з понеділка по п’ятницю. Також один день на тиждень (вівторок)  ЦНАП  працює  до 20-00  години.

      В 4 кварталі 2017 року ( жовтень-листопад) відділом-центром надання адміністративних послуг Бородянської РДА проводилось повторне відстеження результативності розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації «Про  внесення змін до розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації  від 30 жовтня 2014 року   № 305 «Про затвердження  регламенту  відділу- центру   надання  адміністративних  послуг  Бородянської   районної   державної   адміністрації ”, зареєстрованого в Бородянському районному управлінні юстиції 20 листопада 2014 року за № 2/298».  Відстеження  результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації отриманої за результатами  діяльності  відділу-центру надання  адміністративних  послуг.

      Враховуючи  цілі  регулювання, для  відстеження  результативності  зазначеного  регуляторного  акта  були  визначені  наступні  показники:

-          кількість  послуг, які надаються через ЦНАП; 

-          кількість суб’єктів надання, які за принципом організаційної  єдності  надають   адміністративні  послуги   через ЦНАП;

-          кількість  звернень до Центру надання адміністративних послуг;

-          кількість  наданих  адміністративних  послуг;

-          кількість  наданих  консультацій  суб’єктам  звернення,  щодо отримання   

   адміністративної  послуги;

-          витрати   часу на отримання певних адміністративних послуг;

-          кількість  скарг,  щодо процедур  отримання  адміністративних  послуг.   

 

За період з 01.01.2017 по 29.12.2017 відділом-центром надання адміністративних послуг було  запроваджено  надання декількох нових адміністративних послуг:  «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку», «Надання дозволу  на спеціальне  водокористування»;  «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру»; «Видача висновку про погодження документації із землеустрою»; «Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні»; «Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього  перевезення  небезпечних  вантажів».

За  2017  рік  відділом-центром надання адміністративних послуг було надано  14548  адміністративних  послуг  та  4364   консультацій.   

Найчастіше  люди  звертаються  за отриманням  адміністративних послуг, суб’єктом надання  яких  є  управління  Держгеокадастру  -   7310 шт,  а саме:

- Державна   реєстрація  земельної   ділянки з видачею витягу Державного земельного кадастру ;

-  Надання  вiдомостей   з  Державного земельного кадастру у формі «витягу  з  Державного земельного кадастру про земельну  дiлянку» ;

- Видача  довiдки  з державної статистичної звiтностi про наявнiсть земель  та розподiл  їх  за  власниками земель,  землекористувачами,      угiддями ;

-  Видача  відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки,  що  містить узагальнену  інформацію  про  землі ( території);

-  Видача  витягу з  технічної  документації  про нормативну  грошову оцінку  земельної   ділянки;  

-  Виправлення  технiчної  помилки у вiдомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що  здiйснює його ведення, з видачею  витягу  (внесення змін );

-   Надання відомостей з архіву;

- Надання вiдомостей з Державного земельного кадастру у формі  викопiювань  з кадастрової карти (плану) та iншої  картографiчної    документації ;

Для підвищення комфорту та зручності працює електронний сервіс замовлення найбільш популярних послуг Держгеокастру, а саме: Витяг з державного земельного кадастру та витяг з  технічної  документації  про  нормативну  грошову  оцінку  земельної  ділянки, за допомогою  якого  було  надано  -  883  адміністративних  послуг.

На виконання Законів України «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  речових прав на нерухоме майно та іх обтяжень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII  відділом-центром надання адміністративних послуг здійснюється робота з прийому документів для надання адміністративних послуг  у  сфері  державної  реєстрації  речового  майна,  реєстрації юридичних осіб  та  фізичних осіб – підприємців, громадських  об’єднань.

За   2017  рік   у  цьому напрямку  було  зареєстровано  :

-  2901  адміністративна   послуга  у  сфері    державної   реєстрації речового  майна;

-    1049  юридичних осіб  та  фізичних осіб  - підприємців;

-    34   громадських об’єднання.

За  2017  рік  через ЦНАП було надано 295 адміністративних  послуг суб’єктом  надання  яких є  сектор містобудування та архітектури  Бородянської  райдержадміністрації.

         Через ЦНАП було надано  40  адміністративних  послуг дозвільного характеру,  суб’єктами  надання  яких  є:  Київське обласне та по м. Києву  управління  лісового та  мисливського   господарства (лісорубний  квиток);  Бородянський РВ ГУ ДСНС України в Київській  області; Державне агентство водних  ресурсів  України (дозвіл на водокористування).

 

На виконання Закону України «Про внесення змін  до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» Бородянською райдержадміністрацією та сільськими, селищними радами Бородянського району були підписані угоди про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг. Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних рад розглядали справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 КуПАП  адміністратори  відділу-центру надання адміністративних послуг БРДА.  За  2017 рік було виписано 1180  постанов  про  адміністративні   правопорушення.

 З 01.06.2017 року через ЦНАП було запроваджено надання нової  адміністративної послуги «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку» суб’єктом  надання якої  є Державна  міграційна  служба. За  отриманням  цієї послуги  звернулося         879  суб’єктів  звернення.

На офіційному веб - сайті Бородянської райдержадміністрації у розділі «Центр надання адміністративних послуг», постійно оновлюється інформація про адміністративні послуги,  які  громадяни  можуть  отримати  у  Центрі. Розміщуються  повідомлення  про зміни,  які відбулись у законодавстві України.

 

 

 

Начальник  відділу - центру

 

надання  адміністративних  послуг                                                            През С.С. 

 


free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld