Податкова Інспекція
В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено у нашої співвітчизниці п’ять видів валют, які переміщувалися незаконно, в еквіваленті чверті мільйона гривень PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.04.2019 06:15

 

Всього з початку року Київською митницею ДФС складено 52 протоколи про порушення митних правил, де предметом порушення була валюта, на загальну суму в перерахунку на 9,7 млн.грн.

В останньому випадку, коли працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу переміщення валюти через митний кордон України з порушенням митного законодавства, 10200 гонконгівських доларів, 900 швейцарських франків, 800 юанів женьміньбі, 2110 євро, 15870 доларів США намагалася незаконно перемістити через митний кордон України наша співвітчизниця, яка повернулася з ОАЄ.

Для проходження митного контролю громадянка обрала спрощену систему «зелений коридор», де, зокрема, передбачено наявність у громадян готівки у сумі, що не перевищує в еквіваленті 9999 євро.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажирка не надала, до моменту перетину нею «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил та порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не зверталася.

Митники поцікавилися у жінки щодо наявності готівкових коштів, пасажирка відповіла, що має приблизно 10000 доларів США. Після цього пасажирці було запропоновано пред’явити всю готівку. В службовому приміщенні митниці пасажиркою було видано готівку в розмірі 10200 гонконгівських доларів, 900 швейцарських франків, 800 юанів женьміньбі, 2110 євро, 15870 доларів США, що знаходилися у ручній поклажі. Зазначена готівка переміщувалась без ознак приховування.

З виявленої суми, пасажирці було пропущено 11270 доларів США та 50 юанів женьміньбі (еквівалент 9999 євро). 

За протоколом про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України вилучено до винесення судом рішення у справі 10200 гонконгівських доларів, 900 швейцарських франків, 750 юанів женьміньбі, 2110 євро, 4600 доларів США. 

Складено протокол про порушення митних правил.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Олексій Кавилін: «Дохід місцевих бюджетів демонструє позитивну динаміку»

У січні-березні  2019 року до місцевих бюджетів від платників податків Київщини надійшло 3,3 млрд. грн. Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, дохід місцевих скарбниць збільшився на 30% або 776 млн. грн.

«Основним джерелом наповнення бюджетів місцевих громад є податок на доходи фізичних осіб, якого з початку року перераховано у сумі 2,1 мільярда гривень. Порівняно з відповідним періодом 2018 року, цей показник зріс на третину або 482 мільйона гривень», - зазначив Олексій Кавилін. «Безумовно, на динаміку сплати цього виду податків вплинуло підвищення розміру мінімальної заробітної плати до 4 173 грн. Зросла і середня заробітна плата: за даними управління статистики області, на Київщини ця сума складає 9 812 грн., що на 21,5% більше за показник попереднього року. Відповідно, збільшилася і сума податкових відрахувань. Іншим вагомим важелем у зростанні надходжень став результат вжитих заходів у напрямі легалізації найманої праці. Так, лише за першу декаду поточного року до місцевих бюджетів за підсумками роботи у цьому напрямі сплачено 2,4 мільйона гривень ПДФО та 2,9 мільйона гривень єдиного внеску».

Представники малого та середнього бізнесу перерахували до бюджетів 557 млн. грн. єдиного податку. Порівняно з тим самим періодом минулого року, це на 34% або 142 мільйона більше. Землекористувачі області поповнили скарбниці сумою у 331 млн. грн., збільшивши показник першого кварталу на  15% або 44 мільйони гривень. Власники елітних автомобілів сплатили 5,4 млн. грн., що на третину або 1,2 млн. грн. перевищує показник минулого року.

«Виваженість у здійсненні податкової політики, зокрема, зорієнтованість на партнерські відносини з платниками, а також розвиток електронних сервісів – це ті чинники, які здатні забезпечити  стабільну сплату податків, а відтак - стійкий економічний розвиток та зростання добробуту мешканців регіону», - зазначив очільник фіскальної служби регіону.

ГУ ДФС у Київській області

 

Підрозділи аудиту ГУ ДФС у Київській області упередили несплату 52 млн. грн. до бюджету

Протягом січня-березня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 185 документальних перевірок в тому числі 69 планових та 116 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 510,6 млн. грн., що на 201,4 млн. грн. більше ніж у відповідному періоді 2018 року. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 20,7 млн. грн., що на 8,5 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 289,8 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 12,5 млн. гривень.

Крім того, за січень-березень 2019 року проведено 417 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 19,7 млн. грн., з яких 3,1 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

У першому кварталі 2019 року податківці Київщини розпочали 5 кримінальних проваджень у митній сфері

У напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері
з початку року за матеріалами оперативних працівників розпочато
5 кримінальних проваджень за ст. 212 КК України, у тому числі 2 за ч. 3 ст. 212 КК України.

У поточному році слідчими завершено 3 кримінальних провадження даної категорії та направлено до суду для звільнення від кримінальної відповідальності  у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків на суму 3,5 млн. гривень.

Припинено діяльність 1 «центру мінімізації митних платежів», в ході відпрацювання якого встановлено 7 суб’єктів господарської діяльності-вигодонабувачів, стосовно яких ініційовано документальні перевірки.

З початку року до митниць ДФС надано 35 листів про вчинення порушень митних правил.

За результатами відпрацювання інформації оперативних підрозділів додатково сплачено митних платежів на суму 11,1 млн. гривень.

В рамках досудового розслідування кримінальних проваджень, викритих у минулих роках, накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 61,8 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області


 
Працівниками Київської митниці ДФС тимчасово вилучено 39 тонн посівних соєвих бобів канадського походження загальною вартістю біля 2 млн. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
05.04.2019 06:23

 


 

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС встановлено факт переміщення товару з порушенням митних правил – на підставі документів, що містили неправдиві відомості щодо вартості товарів.

До відділу митного оформлення митного поста «Південний» Київської митниці ДФС (що знаходиться у смт. Калинівка Васильківського району), надійшов до митного контролю вантаж посівних соєвих бобів сортів «Асука», «Аріса», «Кіото» та «Ленка». Документи на вантаж були надані належним чином і не викликали підозр. Однак митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію і не помилилися.

Згідно товаросупр       овідних документів, загальна вартість товару становила 56,8 тисяч доларів США. Однак під час перевірки вантажу у транспортному засобі було виявлено оригінали товаросупровідних документів (інвойси), згідно яких вартість товару відрізнялася від заявленої і становила 62,8 тисяч доларів США.

Таким чином, під час переміщення товару «Соєві боби для сівби» через митний кордон України як підставу для переміщення надано документи, що містять неправдиві відомості щодо вартості товарів.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 483 Митного кодексу України. Соєві боби тимчасово вилучено до винесення судом рішення у справі. Санкція статті передбачає накладення штрафу у розмірі 100 відсотків вартості товарів та їх конфіскацію.

ГУ ДФС у Київській області

 

За перший квартал 2019 року платники Київщини збільшили перерахування до Держбюджету на 41%, - Олексій Кавилін

За повідомленням начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, за три місяці 2019 року до зведеного бюджету забезпечено 6,6 млрд. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року у приведених умовах ця сума збільшилися на 36% або 1,7 млрд. грн.

У першому кварталі до державного бюджету зібрано 3,3 мільярда гривень. Темп росту до фактичного показника січня-березня 2018 року у відповідних умовах складає 141%, що дорівнює 965 мільйонам гривень додаткових коштів.   

Традиційно у розрізі основних платежів сплата податку на додану вартість  забезпечила половину надходжень із загальної суми: 1,6 млрд. грн.

Цей показник на 42% перевищує минулорічний та у грошовому еквіваленті дорівнює 491 мільйону гривень додатково.

На 29% порівняно з аналогічним періодом минулого року зросла сума надходжень зі сплати податку на доходи фізичних осіб: 670 млн. грн. із додатковими коштами у 156,6 млн. грн.  

На потреби армії мешканці Київщини перерахували майже 200 млн. грн. військового збору з динамікою росту у приведених умовах до відповідного періоду 2018 року у 29% та додатковою сумою у 45,3 млн. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС забезпечила Держбюджету на 545 млн. грн. більше, аніж заплановано

У березні 2019 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 5,1 млрд. грн.

Індикативні показники доходів загального та спеціального фондів Державного бюджету України у  березні 2019 виконані на 112% (перевиконання становить 545 млн. грн.), в  тому числі:

- до загального фонду державного бюджету перераховано 4,9 млрд. - виконано на 111,8% (перевиконання 524 млн. грн.);

- до спеціального фонду державного бюджету перераховано 194,3 млн. грн., виконання - 112% (перевиконання 21 млн. грн.).

Забезпечено збільшення надходжень митних платежів до Держбюджету у порівнянні:

- з лютим 2019 року - на 906 млн. грн. (+ 21,4 %),

- з березнем 2018 року - на 312,5 млн. грн. (+ 6,5 %).

  Середньоденні надходження митних платежів збільшились в порівнянні :

- з лютим 2019 року - на 21,3 %  (з 212,2 млн. грн. у лютому 2019 року до 257,5 млн. грн. у березні 2019 року);

- з березнем 2018 року - на 11,8%  (з 230,3 млн. грн. у березні 2018 року до 257,5 млн. грн. у березні 2019 року).

Значну частину митних платежів (41%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«засоби захисту рослин» – сплачено платежів на загальну суму 944,8 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 18,7%);

«автомобілі легкові» - 766,3 млн. грн. (15,1%);

«лікарські засоби» - 136,7 млн. грн. (2,7%);

«телефонні апарати» - 131,3 млн. грн. (2,6%);

«трактори – 89,7 млн. грн. (1,8%).

ГУ ДФС у Київській області

 

Як здійснюється нарахування плати за землю?

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що нарахування земельного податку фізичним особам здійснюється органами державної фіскальної служби індивідуально для кожної фізичної особи на підставі даних Державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, що місяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю.

Податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У сільській та селищній місцевості земельний податок фізичними особами може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку:

- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, – у розмірі не більше 3% їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1% їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3% та не більше 1% їх нормативної грошової оцінки;

- для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, – у розмірі не більше 5 % нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 % та не більше 5 % нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

Річна сума орендної плати не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки, а у разі визначення орендаря на конкурсних засадах -  може перевищувати цей розмір.

ГУ ДФС у Київській області

 

Група портового контролю Державного міжнародного аеропорту «Бориспіль» вивчала грузинський досвід протидії використанню авіаційних перевезень для контрабанди наркотиків, зброї та іншій злочинній діяльності

Група портового контролю в Державному міжнародному аеропорту «Бориспіль», створена 26 березня 2018 року на виконання Меморандуму про взаєморозуміння між Державною фіскальною службою України, Адміністрацією Державної прикордонної служби України та Управлінням з наркотиків та злочинності Організації об'єднаних націй, повернулася з відрядження до Тбіліського міжнародного аеропорту імені Шота Руставелі (Грузія).

Під час навчального візиту представники групи мали можливість ознайомитися з презентаційними матеріалами з питань діяльності підрозділів портового контролю «Тбілісі-аеропорт» (Air Cargo), «Тбілісі» (ССР) та «Бориспіль-аеропорт» (Air Cargo) та з принципами роботи вантажного терміналу і порядком проведення митного оформлення та контролю товарів та міжнародних поштових та експрес-відправлень в Тбіліському міжнародному аеропорту імені Шота Руставелі.

Також українці мали змогу вивчати профілювання ризиків і таргетинг, враховуючи використання попередніх даних та електронних баз, методи експертизи, в тому числі використання доступних інструментів (рентгенівських, детекторних пристроїв).

Разом з тим, наші представники побували на презентації роботи кінологічних команд митниці Тбіліського міжнародного аеропорту імені Шота Руставелі та ознайомилися з порядком організації її кінологічного забезпечення.

Цікавим було також відвідування міжнародного аеропорту Кутаїсі імені Давіда Агмашенебели та ознайомлення з його порядком проведення митного оформлення та контролю пасажирів а також обговорення поточних проблем і шляхів вдосконалення проведення митного контролю товарів.

В свою чергу українці на власному досвіді пересвідчилися, що грузинська гостинність не має меж, і здобули собі численних друзів і неоціненний фаховий досвід у дружній до нас країні.


 
В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено 4388 пачок цигарок, які п’ятеро тимчасово безробітних громадян Литви намагалися незаконно вивезти за межі митної території України PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
02.04.2019 06:55

 

 

Працівниками митного поста «Аеропорт «Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України партії тютюнових виробів.

Загалом 4388 пачок тютюнових виробів Queen Menthol з позначками, які свідчили про білоруське виробництво,  але без марок акцизного податку,  було виявлено у п’ятьох громадян Литви, які відлітали через аеропорт «Бориспіль» одним авіарейсом до Великобританії. Для проходження митного контролю четверо чоловіків та одна жінка обрали спрощену систему – «зелений коридор», чим зокрема засвідчили, що не мають товарів, заборонених або обмежених до переміщення через митний кордон України.

Тютюнові вироби, які знаходились в ручній поклажі авіапасажирів, було виявлено під час вибіркової митної перевірки.

Відповідно до вітчизняного законодавства, ввезення на митну територію України не маркованих в установленому порядку тютюнових виробів забороняється.

Таким чином, дані факти свідчать, що дані тютюнові вироби раніше були незаконно ввезені на територію України – поза митним контролем або з приховуванням від нього.

Складено протоколи про порушення митних правил. Тютюнові вироби, які переміщувалися з порушенням вітчизняного законодавства, вилучені до винесення судом рішення у справах.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився рівно місяць

Головне управління ДФС у Київській області нагадує мешканцям Київщини, які протягом 2018 року отримали доходи у вигляді спадщини не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, дарунки у вигляді коштів, майна, або  майнових чи немайнових прав, які підлягають оподаткуванню, або ж отримували доходи не від податкових агентів, зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

 Податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків до 01 травня поточного року до територіальних органів державної фіскальної служби за місцем реєстрації. Громадяни, які мають право на податкову знижку, подають декларацію по 31 грудня  включно наступного за звітним податкового року.

Відповідно до  норм п.179.7 ст.179 Податкового Кодексу, фізичні особи зобов'язані самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій податковій декларації. Також до 01 серпня сплачується  податок на доходи фізичних осіб і військовий збір  приватними  нотаріусами,  адвокатами, арбітражними керуючими та іншими  особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Як обчислюється та сплачується транспортний податок фізичними особами?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платниками транспортного податку є  фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають  зареєстровані в Україні  власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року  (п.267.1-267.2 ст.267 ПКУ).

Така вартість легкового автомобіля визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного розвитку і торгівлі України на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Ставка податку з розрахунку на календарний рік становить 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до п.п. 267.2.1 п.267.2 ст. 267 ПКУ.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування транспортним податком фізичних осіб здійснює орган державної фіскальної служби за місцем реєстрації платника податку (п.п.267.6.1 п.267.6 ст.267ПКУ).

          Органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов'язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця(п.п.267.6.3 п.267.6 ст.267ПКУ).

Фізичним особам-платникам податків орган фіскальної служби  за місцем реєстрації до 1 липня  податкового (звітного) періоду (року) надсилає (вручає) податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити (п.п.267.6.2 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючих органів за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема, документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган проводить перерахунок податку і надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним) (п.п.267.6.10 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Транспортний податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п. 267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Сплата єдиного податку ФОП- платниками єдиного податку першої та другої груп

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники єдиного податку  першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом  здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Відповідно до п. 295.2 ст. 295 КУ, нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої та другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку.

При нарахуванні авансових внесків контролюючі органи приймають до уваги надані платниками єдиного податку  заяви щодо періоду щорічної відпустки та заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності, адже відповідно з нормами п.295.5 ст.295 ПКУ, платники єдиного податку І-їта ІІ-ї груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 та більше календарних днів.     
      Звертаємо увагу, що ФОП - платник єдиного податку І-їта ІІ-ї груп, який не використовує працю найманих осіб, звільняється від сплати єдиного податку на період  тимчасової втрати працездатності у зв’язку з вагітністю та пологами лише за умови підтвердження такої непрацездатності листком непрацездатності, оформленим відповідно до Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406 із змінами та доповненнями

      У разі якщо сільська, селищна або міська рада приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

 


 
Дії суб’єкта господарювання у разі втрати КОРО PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
29.03.2019 07:53

 

 

Головне  управління ДФС у Київській області інформує,  що відповідно до гл. 4 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 547) використання книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), зареєстрованої на господарську одиницю або на реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО), передбачає, зокрема, наявність КОРО в господарській одиниці, на яку ця книга зареєстрована, або на місці проведення розрахунків.

У разі втрати розрахункової книжки суб’єкт господарювання зобов’язаний повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати –абз.2 п. 10 гл.2 розд.III Порядку №547.

За заявою суб’єкта господарювання здійснюєтьсяскасування КОРО на РРО, зокрема, у разі викрадення, втрати, прийняття розпорядчого документа про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, непридатності для використання тощо (абз.1 п. 1 гл. 3 розд. II Порядку № 547).

Нормами п. 3 гл.3 розд. II Порядку № 547  встановлено, що заяву про скасування КОРО суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня виникнення підстави для скасування.

У разі викрадення КОРО разом із заявою про скасування КОРО суб’єкт господарювання надає до контролюючого органу копію відповідного документа органу поліції.

Скасування реєстрації КОРО проводить  посадова особа контролюючого органу шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФСне пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви про скасування КОРО.

У разі скасування реєстрації КОРО на господарську одиницю посадова особа контролюючого органу здійснює запис на титульній сторінці КОРО (у разі її наявності) щодо скасування реєстрації, який засвідчує своїм підписом та печаткою контролюючого органу.

Скасування реєстрації розрахункової книжки здійснюється за такою самою процедурою, що й скасування реєстрації КОРО.

ГУ ДФС у Київській області

 

Документи для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами

Відповідно до ст. 15 Закону України від 19.12.1995  № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами в поїздах, на морських або річкових суднах видаються органами виконавчої влади, уповноваженими Кабінетом Міністрів України, в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем формування поїзда (приписки судна).

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, у якій зазначаються види господарської діяльності на провадження яких одержується ліцензія (зокрема, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями СГ зазначає адресу місця торгівлі і вказує перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Вимагати надання інших документів, крім зазначених у Законі №481, забороняється. Документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа, або посадовою особою органу ліцензування.

Інформаційні картки адміністративних послуг «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями» та «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами», які надаються органами ДФС, розміщені  на головній сторінці офіційного веб-сайту ДФС (http://sfs.gov.ua), у розділі Діяльність >Адміністративні послуги.

ГУ ДФС у Київській області

 

У разі припинення підприємницької діяльності ФОП необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що фізичні особи підприємці (крім ФОП, що перебувають на спрощеній системі оподаткування), які здійснили державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності за своїм власним рішенням, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за останній податковий  (звітний) період, у якій необхідно відобразити виключно  доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності  ФОП за її власним рішенням, останнім базовим податковим (звітним) періодом  є період з дня, наступного за днем  закінчення попереднього податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено  державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Форму декларації про майновий стан і доходи затвердженонаказом Міністерства фінансів  України від 02.10.2015 №859 (у редакції наказуМіністерства фінансів  України від 06.06.2017 №556.

ГУ ДФС у Київській області

 


 
ПДВ залишається флагманом у формуванні доходів бюджету, - Олексій Кавилін PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
29.03.2019 07:36

 


 

 

 «За два місяці 2019 року до державного бюджету спрямовано 1,2 мільярда гривень податку на додану вартість. Цей показник наразі є рекордним: на 44% або 379 млн. грн. перевищує минулорічну суму надходжень за аналогічний період», - повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Він підкреслив, що основними чинниками стало зростання обсягів виробництва та реалізації товарів і послуг, збільшення купівельної спроможності населення через зростання доходів громадян, заробітної плати у тому числі.

«ПДВ – це принципово значущий податок у формуванні дохідної частини бюджету, який за результатами 2018 року обіймає долю у 46 % із загальної суми надходжень. У сукупності з 11,3 мільярдів гривень, що надійшли минулого року у якості податкових платежів, 5,2 мільярда гривень належить податку на додану вартість від вироблених на території Київської області товарів та послуг. Тобто, у 2018 році сума середньомісячних перерахувань до бюджету становила 433 мільйони гривень. Якщо говорити про поточний рік, то за два місяці 2019 року ця сума дорівнює вже 600 мільйонам гривень»,- зазначив Олексій Кавилін.

«Хедлайнером зі сплати цього виду податку за підсумками 2018 року є галузь оптової та роздрiбної торгiвлі, а також ремонту автотранспортних засобів як серед юридичних, так і фізичних осіб із сумою сплаченого ПДВ у 1,2 мільярда гривень та 47 мільйонів гривень відповідно. На другому місці серед юридичних осіб – підприємства зі сфери сільського, лісового та рибного господарств, які минулого року сплатили 1,1 млрд. грн. податку на додану вартість. Серед фізичних осіб на другому місці за обсягами сплати ПДВ – галузь транспорту, складського господарства, поштової та кур'єрської діяльності: 24,3 млн. грн. Переробна промисловість замикає трійку лідерів як серед юридичних, так і фізичних осіб:  840 та 22,1 млн. грн. сплати ПДВ відповідно».

Окремо він наголосив, що з-поміж інших чинників зростання надходжень з ПДВ обумовлено також загальною ефективністю роботи служби та значним спрощенням адміністрування  цього виду податку. Так, за результатами двох місяців поточного року майже 100% податкової звітності з ПДВ було подано в електронному вигляді. «Вдосконалення та розширення можливостей електронних сервісів безумовно позитивно впливає на динаміку сплати податків та подання звітності тощо», - наголошує начальник фіскальної служби регіону. «Беззаперечно, важливу роль зіграло запровадження системи моніторингу та критеріїв оцінки ризику податкових накладних, що нарешті дозволило якщо, скажімо, не ліквідувати, то значно мінімізувати тіньовий сектор економіки Київщини. Ця система довела свою ефективність у наповненні бюджету та вагомому зменшенні махінацій та маніпулювань положеннями податкового законодавства».

ГУ ДФС у Київській області

 

Який термін подачі заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що згідно з п.п.298.2.2 п.298.2 ст.298 ПКУ, платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше  ніж за 10-ть календарних днів до початку нового календарного кварталу подає до контролюючого органу  заяву. Так, заяву про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування  з 01 квітня 2019 року суб’єкт господарювання має подати по 21 березня 2019 року (включно).

Заява подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік», у ній, зокрема зазначається  дата відмови від застосування спрощеної системи оподаткування та  причини такої відмови.

Платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим Кодексом, у таких випадках:

1) у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку першої і другої груп та нездійснення такими платниками переходу на застосування іншої ставки - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

2) у разі перевищення протягом календарного року обсягу доходу, встановленого п.п.291.4.3 п. 291.4 статті 291 Податкового Кодексу, платниками єдиного податку першої і другої груп, які використали право на застосування інших ставок, встановлених для третьої групи, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

3) у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

4) у разі застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж зазначені у пункті 291.6 статті 291 ПКУ, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків;

5) у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;

6) у разі перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено таке перевищення;

7) у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності;

8) у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів;

9) у разі здійснення платниками першої або другої групи діяльності, яка не передбачена у п.п. 1 або 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ відповідно, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому здійснювалася така діяльність.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Запрошуємо землекористувачів Київщини на звірку!

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

Відповідно до п.286.5 ст.286 ПКУ, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Запрошуємо громадян, які є землекористувачами на Київщині, звертатись до Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Київській області для проведення звірки даних, на підставі яких фіскальні органи нараховуватимуть податкові зобов’язання з плати за землю.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Якщо ви здавали нерухомість (квартиру) в оренду – задекларуйте отримані доходи

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що у разі надання фізичною особою  нерухомого майна в оренду орендарю, який не є суб’єктом господарювання, відповідальним за  нарахування та сплату  податку на доходи фізичних осіб до бюджету є орендодавець.

Такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету у терміни, встановлені для квартального звітного (податкового) кварталу: протягом 40 календарних днів після  останнього дня такого звітного (податкового) кварталу. Суми отриманого доходу, нарахованого податкового зобов’язання та сплаченого протягом звітного року податку відображаються у  річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається за результатами звітного року (абз.«а» п.п.170.1.5 п.170.1 ст.170 ПКУ).

У разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку - орендодавця за формою та у спосіб, встановлені Кабінетом Міністрів України. За порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності(абз.«б» п.п.170.1.5 п.170.1 ст.170 ПКУ).

Отже,якщо у 2018 році  ви здавали нерухомість (квартиру) в оренду фізичним особам, які не є суб’єктами господарювання (ФОПами),  вам слід задекларувати отримані доходи, подавши податкову декларацію про майновий стан і доходи до 01 травня 2019 року до органу фіскальної служби за місцем реєстрації.

ГУ ДФС у Київській області

 

Реєстр платників ПДВ в Електронному кабінеті

Нещодавно ДФС доопрацьовано меню Реєстри Електронного кабінету в частині вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в повному обсязі.

Скористатися он-лайн сервісом користувачі можуть в режимі Дані реєстру платників ПДВ меню Реєстри відкритої частини Електронного кабінету.

Користувачі відкритої частини Електронного кабінету, крім доступу до даних Реєстру платників ПДВ, мають можливість отримати повний перелік платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ шляхом їх вивантаження.

Також розроблено програмний інтерфейс (АРІ) для автоматизованого вивантаження  повного переліку платників ПДВ, доступний за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/ws/api/public/registers/export/pdv

Електронний файл повного переліку платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ містить назви полів відповідно до наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному держаному веб-порталі відкритих даних та містить:

-  найменування або прізвище, ім’я та по батькові; 

-  індивідуальний податковий номер платника ПДВ (ІПН);

-  дату реєстрації платником ПДВ;

- дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;  дату анулювання реєстрації;

-  причину анулювання реєстрації;

-  підставу анулювання реєстрації; перелік кодів видів діяльності сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування;

 дату виключення з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування; дату, з якої сільськогосподарське підприємство вважається платником ПДВ на загальних підставах.

ГУ ДФС у Київській області

 

"Зобов'язання зі сплати єдиного внеску є пріоритетними", - Ольга Шапошникова

За повідомленням заступника начальника ГУ ДФС у Київській області Ольги Шапошникової, у лютому-березні (станом на 15.03.2019) загальна сума боргу зі сплати єдиного внеску у Київській області зменшилася на 18 мільйонів гривень. Втім, незважаючи на позитивну тенденцію до поступового скорочення недоїмки, станом на 15 березня 2019 року платники Київщини боргують державі 514 мільйонів гривень. Більша частина боргу – 70% – за фізичними особами, решта – юридичні особи відповідно.

За наданою інформацією, найбільші суми боргу з єдиного внеску зосереджені у Києво-Святошинському районі (64,7 млн. грн.), м. Бровари (60,6  млн. грн.) та м. Біла Церква (58,7 млн. грн.).

Станом на 1 березня 2019 року структура заборгованості з єдиного внеску виглядає наступним чином:

- 41,6 млн. грн. або 8% – заборгованість платників, які перебувають у стані  банкрутства;

- 5,5 млн. грн. або 1% –  перебуває в  адміністративному та судовому оскарженні;

- 268,6 млн. грн. або 51% – перебуває на узгодженні у платників;

- 209,6 млн. грн. або 40% –  передано на стягнення до органів ДВС;

«Стабільність фінансового наповнення соціальних фондів напряму залежить від своєчасності та повноти сплати єдиного внеску. Фінансування державних програм соціально-економічного розвитку, видатки бюджету на потреби суспільства – пенсії, оплата лікарняних, отримання допомоги  у зв’язку з тимчасовою втратою роботи тощо – на 70% фінансуються за рахунок таких надходжень. Тому зобов'язання зі сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім виплати заробітної плати», підкреслила заступник начальника фіскальної служби області.

У результаті проведених спільних нарад з органами ДФС, Пенсійним фондом, а також зустрічей з підприємцями-боржниками до Держказначейства за 2 місяці 2019 року надійшло майже 22 мільйони гривень із загальної суми боргу: після виставлення вимог органами ДФС – 18,8 млн. грн. (або 86%), решта – за результатами роботи органів ДВС – 3,1 млн. грн. (або  14%).

Законом України  від 08.07.2010 №2464-УІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» встановлено, що ЄВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань із виплати заробітної плати (доходу).


 
59 днів лишилося до посилення адміністративної відповідальності за перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
28.03.2019 07:34

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що через 180 днів з початку дії Закону України від 08.11.2018 року № 2612-VIII, тобто, з 24 травня 2019 року вступають у дію норми щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення вимог законодавства при переміщенні транспортних засобів в митних режимах тимчасового ввезення і транзиту.

 З цієї дати при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн. або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Власники автомобілів на іноземній реєстрації мають можливість при оформленні транспортних засобів скористатися умовами перехідного періоду, що триватиме до 23 травня 2019 року включно.

Відповідальність громадян щодо перевищення термінів транзиту авто на іноземній реєстрації передбачена новими нормами митного кодексу, зокрема, статтею 469 Митного кодексу України.

Кошти або вартість майна, переданого у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, можна включити до податкової знижки

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст.166 Податкового кодексу платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, суму коштів або вартість майна, переданих платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, зареєстрованим в Україні та внесеним до Реєстру неприбуткових організацій та установ на дату передачі таких коштів та майна, у розмірі, що не перевищує 4 % суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Зокрема, одним із документів, які підтверджують надання пожертви (благодійної допомоги), є договір про пожертву.

Для отримання податкової знижки, платник податків подає за місцем своєї податкової адреси річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Граничний термін подання податкової декларації – 31 грудня 2019 (включно).

ГУ ДФС у Київській області

 

Відповідальність за несплату узгодженої суми грошового зобов’язання, задекларованого в податковій декларації про майновий стан і доходи громадян, протягом строків, визначених ПКУ

У Головному управлінні ДФС у Київській області нагадують, що відповідно до п. 179.7 ст. 179 ПКУ фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

Нормами пункту 126.1 ст. 126 ПКУ встановлено фінансову відповідальність  платника податків за  несплату узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ у таких розмірах:

-  при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;

-  при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відс. погашеної суми податкового боргу.

Крім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня  -п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ.

Згідно з п. 129.4 ст. 129 ПКУ на суми грошового зобов’язання, визначеного п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст 129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

ГУ ДФС у Київській області

 

Новації у ЄСВ з 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що у зв’язку зі збільшенням  з 01 січня 2019 року розміру мінімальної заробітної плати до 4173,0 грн., змінились розміри мінімального страхового внеску (з 01.01.2019р. - 918,06 грн.) та максимального страхового внеску(з 01.01.2019р. - 13770,90грн.) на місяць.

Із 2019 року єдиний соціальний внесок (ЄСВ) установлено у розмірі 8,41%  до визначеної бази нарахування внеску для найманих осіб з інвалідністю, які працюють у ФОПів, у т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування – це встановлено новою редакцією до част.13 ст.8 Закону України від 08.07.2010 №2464-УІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»

Нагадуємо, що нарахування ЄСВ у розмірі 8,41% розпочинається з дати встановлення групи інвалідності (але не раніше  одержання роботодавцем завіреної копії довідки до акта огляду в МСЕК) та закінчується датою припинення інвалідності на підставі рішення даної комісії.

ГУ ДФС у Київській області

 

Перевірити фіскальний чек можна в «Електронному кабінеті»

Головне управління ДФС у Київській області інформує,  що ДФС запроваджено електронний сервіс, який дозволить покупцям товарів та послуг здійснювати пошук  та перегляд фіскальних касових чеків, сформованих традиційними реєстраторами розрахункових операцій та електронних фіскальних чеків, що створені новими РРО.
           Для перевірки фіскальних касових чеків потрібно на суб-сайті ГУ ДФС у Київській області або на веб-порталі  ДФС України зайти у вкладення «Електронний кабінет».

Сервіс знаходиться у відкритій частині електронного кабінету, доступ до нього здійснюється без ідентифікації особи у режимі реального часу (24/7/365)  за посиланням:http://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Щоб знайти та  переглянути фіскальний касовий чек потрібно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чека (для традиційних РРО).

Для пошуку  електронного чека потрібно ввести його фіскальний номер і дату. Якщо чек  у системі не знайдено, потрібно зробити його фото й надіслати  за адресою: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript . Фахівці фіскальної служби дослідять причину, за якої електронний чек не потрапив до системи й будуть вжиті відповідні заходи.

Запроваджена новітня інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій E-Receipt передбачає реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів і не потребує плати за її використання. Електронний чек генерується, реєструється в системі ДФС,  доповнюється QR-кодом, після чого передається на пристрій. Інформація про фіскальний номер чека та його QR-код зберігається в e-Receipt і доступна для перегляду в електронному кабінеті платникам та покупцям товарів (послуг).

ГУ ДФС у Київській області

 

Нормативна грошова оцінка землі

Повідомляємо, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено інформацію про нормативну грошову оцінку земель (за даними офіційного веб-сайту Держгеокадастру)  – Довідник показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів станом на 01.01.2019. Основними завданнями створення Довідника показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є:

- систематизація актуальної інформації про рік останнього проведення нормативної грошової оцінки земель кожного населеного пункту України та його середню (базову) вартість, дату та номер рішення місцевої ради про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, розрахункову площу та чисельність населення, кошторисну вартість робіт, значення регіональних та зональних коефіцієнтів оцінки;
- забезпечення розробників технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів матеріалами для аналізу результатів оцінки населених пунктів, визначення співвідношення отриманих результатів по землях однотипних груп населених пунктів у різних регіонах країни, що дозволить підвищити якість виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, унеможливить штучне заниження або завищення такої оцінки;

- забезпечення аналізу та прогнозування органами місцевого самоврядування економічного ефекту застосування нормативної грошової оцінки залежно від року її проведення в частині наповнення місцевих бюджетів;

- стимулювання своєчасного оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів відповідно до вимог ст. 18 Закону України від 11 грудня 2003 року № 1378-IV «Про оцінку земель» із змінами та доповненнями (далі - Закон № 1378);

- забезпечення відкритості результатів нормативної грошової оцінки земель населених пунктів для широкого загалу.

Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів регулюється Законом № 1378. Обов’язковість проведення нормативної грошової оцінки земель передбачено ст. 13 Закону № 1378, а періодичність її проведення - щонайменш один раз на 5 - 7 років (повторна нормативна грошова оцінка) - ст. 18 Закону № 1378. У 2013 році в Україні на 100 % завершено проведення нормативної грошової оцінки земель усіх населених пунктів відповідно до ст. 13 Закону № 1378.

 Інформація про нормативну грошову оцінку земель (за даними офіційного веб-сайту Держгеокадастру) міститься за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/325490.html 

ГУ ДФС у Київській області

 

Зміни в оподаткуванні податком на прибуток у 2019 році

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що Законом України від 23.11.2018  №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», який набрав чинності 01.01.2019р., запроваджено зміни в оподаткуванні податком на прибуток  у 2019 році.

Доповнено та уточнено поняття, визначені  статтею 14 Податкового  Кодексу.

 Так, п. 14.1 ст. 14 ПКУ доповнено новими підпунктами:

- п.п.14.1.12 введено поняття активу з права користування – визнаний орендарем згідно з вимогами міжнародних стандартів фінансової звітності (далі — МСФЗ) актив, який представляє право орендаря використовувати базовий актив протягом строку оренди;

- п.п. 14.1.1251 визначено поняття нормативу витрат на виплати страховим посередникам –  гранично допустима величина будь-яких виплат (винагород) страховим посередникам та іншим особам за надані послуги щодо укладання (пролонгації) договорів страхування, встановлена для цілей Кодексу за методикою, визначеною уповноваженим органом, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

У п.п. 14.1.45 п. 14.1 ст. 14 Кодексу уточнено поняття деривативу, зокрема:

-  вилучено визначення деривативу як стандартного документа;

-  не передбачається затвердження Кабінетом Міністрів України стандартної (типової) форми деривативів;

-  платежі за угодами своп розраховуються на підставі ціни (котирування) базового активу, також з урахуванням процентних ставок у межах суми, визначеної договором на конкретну дату платежу; 

- визначено, що форвардний контракт не є стандартизованим цивільно-правовим договором, та передбачено, що такий контракт  виконується шляхом постачання базового активу та його оплати коштами або проведення між сторонами контракту грошових розрахунків без постачання базового активу.

Уточнено умови включення юридичних осіб до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

 Так,  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ внесено зміни в частині вимог до установчих документів, зокрема:

- для цілей розподілу отриманих доходів (прибутків) термін «учасники» неприбуткової організації застосовується у розумінні Цивільного кодексу України;

- для недержавних пенсійних фондів передбачена можливість передання активів у разі ліквідації такого фонду іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону.

Пунктом 1 розд.ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
№2628 встановлено, що зміни до п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ застосовуються до податкових періодів, починаючи з 1 липня 2017 року.

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації.

Щодо різниць, які виникають при нарахуванні амортизації, то ст. 138 ПКУ доповнено новим п.138.4  та передбачено,  що вимоги п.п. 138.1 — 138.3 ст. 138 ПКУ, якими визначені різниці для коригування фінансового результату до оподаткування та порядок розрахунку амортизації, не застосовуються до операцій з активами з права користування за договорами оренди.

Уточнено вартісний показник для застосування визначених ПКУ мінімально допустимих строків корисного використання, встановлений для основних засобів 4 групи, який складає понад 6000 грн. замість раніше визначеного у розмірі 2 500 грн. (п.п. 138.3.3 п. 138.3 ст. 138 ПКУ).

Різниці, які виникають при здійсненні фінансових операцій.

По різницям, які виникають при здійсненні фінансових операцій уточнено, що при  визначенні  різниць, передбачених  п.п. 140.5.4  п. 140.5 ст. 140 ПКУ для коригування до збільшення фінансового результату до оподаткування  на суму 30% вартості придбаних товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, не враховуються активи з права користування за договорами оренди.

Крім того,  уточнено,  що  вимоги  із застосування  різниці  відповідно  до  п.п.140.5.4 п.140.5 ст.140 ПКУ не поширюються також на вартість товарів,  у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у Накопичувального фонду та недержавних пенсійних фондів.

Застосування прискореної амортизації.

Внесеними до п.43 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ змінами на 1 рік продовжено дію норми щодо права на застосування для розрахунку амортизації за прямолінійним методом мінімально допустимого строку амортизації (два роки) щодо основних засобів четвертої групи,  якщо витрати на їх придбання понесені (нараховані) платником податків після 1 січня 2017 року та якщо для таких основних засобів забезпечується одночасне виконання встановлених Кодексом вимог, зокрема, основні засоби введені в експлуатацію в межах одного з податкових (звітних) періодів з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2019 року.

Детальна інформація міститься у листі ДФС України від 11.03.2019 р. № 7785/7/99-99-15-02-01-17.

ГУ ДФС у Київській області

 


 


Сторінка 1 із 38
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld