Податкова Інспекція
Олексій Кавилін: «За січень до місцевих бюджетів Київщини сплачено 225 мільйонів гривень єдиного податку» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.02.2019 07:32

 


Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, за січень 2019 року до місцевих бюджетів надійшло 225 млн. грн. зі сплати єдиного податку. Цей показник на чверть або 45 мільйонів гривень перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

«Найбільшу суму єдиного податку сплатили фізичні особи – підприємці – майже 163 мільйони гривень із динамікою до січня 2018 року у 34%, що означає 41 мільйон гривень додаткових для бюджетів коштів», - підкреслив Олексій Кавилін. «У 2018 році загальна кількість новостворених фізосіб-спрощенців складала 15 284 осіб. У середньому щомісячно по області реєструвалося 1273 підприємців, які обрали для свого бізнесу таку систему оподаткування».

У свою чергу юридичні особи (ІІІ група) поповнили скарбниці місцевих бюджетів сумою у 20 мільйонів гривень: на 21% або 3,4 млн. грн. більше, аніж було сплачено попереднього року. Четверта група платників єдиного податку – юридичних осіб перерахувала 42,5 млн. грн., що на 358 тисяч гривень більше за минулорічні відповідні надходження.

Коментуючи приріст у сплаті єдиного податку, Олексій Кавилін повідомив, що наразі на території Київщини зареєстровано близько 67 тисяч платників, які сплачують єдиний податок. «Його сплата – це другий за обсягом компонент у формуванні дохідної частини місцевих бюджетів. І ці надходження постійно зростають: одна з причин – збільшення кількості платників у відповідних категоріях. Це говорить про те, що громадяни надають перевагу веденню власної справи, адже наразі для цього державою створюються всі необхідні  умови. Не виключення й фіскальна служба як орган виконавчої влади: нашим стратегічним завданням є максимальне спрощення адміністрування податків,  зокрема, максимальний перехід в онлайн-сервіси та спрощення процедури реєстрації підприємців. Це, власне, відповідає основним месседжам реформи всієї служби – перехід від іміджу контролюючого органу до сервісного, тобто, - мінімум зусиль з боку платника у сплаті податків. Це значно сприяє відносинам «бізнес – податкова», унеможливлює корупційні ризики та створює платформу для розвитку соціально-економічного стану країни загалом», -зазначив очільник фіскальної служби області.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

Олексій Кавилін: «До місцевих бюджетів надійшло 611 мільйонів гривень ПДФО»

З початку року до місцевих бюджетів надійшло 611 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб. Про це  повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, темп росту до відповідного періоду минулого року складає 26%, а сума додаткових коштів – 127,3 млн. грн.  

«Обсяг надходжень зі сплати ПДФО зростає з року в рік. На це, звичайно, впливає збільшення рівня мінімальної заробітної плати в країні, встановленої на законодавчому рівні. З січня поточного року її розмір становить 4173 гривні,  у той час, коли у 2018 році він складав 3723 гривні. Варто підкреслити й підвищення сумлінності та відповідальності як працівників, так і роботодавців у частині дотримання чинного законодавства щодо оформлення трудових відносин та сплати відповідних податків до бюджету», - зазначив очільник податкової служби області.  

Лідерами зі сплати податку на доходи фізичних осіб у січні є платники, які зареєстровані на території обслуговування Бориспільського управління ГУ ДФС у Київській області із сумою у 51,2 млн. грн. На 5,2 млн. грн. менше сплатили мешканці Білоцерківщини – 46 мільйонів гривен. Замикають трійку платники Києво-Святошинського управління із перерахованою сумою ПДФО в 41,6 млн. грн.   

ПДФО та військовий збір сплачуються (перераховуються) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету (п.п. 168.1.2 п.168.1 ст.168 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з приймання готівки для подальшого переказу

Національним банком України в листі від 29.01.2019 №57-0007/5109  висловлено позицію щодо порядку проведення переказу коштів у межах України, який регулюється Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» (далі-Закон).

Внесення готівкових коштів для подальшого переказу за допомогою платіжних пристроїв (до яких згідно з пунктом 1.32² ст.1 Закону належать і програмно-технічні комплекси самообслуговування (далі - ПТКС), відповідно до пункту 21.1 ст.2 Закону, є одним із шляхів ініціювання переказу коштів.

Зважаючи на це, а також норми Закону «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», відповідно до яких діяльність з переказу коштів є фінансовою послугою, НБУ вважає, що надання можливості користувачам ініціювати переказ коштів (у тому числі за допомогою ПТКС) є надання послуги з переказу коштів.

Відповідно до норми пункту 3 ст.3, пункту 2 ст.9 Закону України  від 06.07.95р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» під час здійснення операцій комерційних агентів банків та небанківських фінансових установ з приймання готівки для подальшого її переказу з використанням ПТКС (за винятком ПТКС, що дають змогу користувачеві здійснювати виключно операції з отримання коштів) необхідно застосовувати  реєстратори розрахункових операцій.

ГУ ДФС у Київській області

 

У січні 2019 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3,7 млрд. грн.

У січні 2019 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3 млрд. 679,2 млн. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3 млрд. 511,9 млн. грн.

- до спеціального фонду – 167,3 млн. грн.

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (34,3%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» –  сплачено платежів на загальну суму 600,1 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 16,8%);

«засоби захисту рослин» - 262,6 млн. грн. (7,4%);

«лікарські засоби» - 138,0 млн. грн. (3,9%);

«телефонні апарати» - 125,6 млн. грн. (3,5%);

«машини автоматичного оброблення інформації» – 97,9 млн. грн. (2,7%).

ГУ ДФС у Київській області

 

НОВОВВЕДЕННЯ ЩОДО ТРАНСКОРДОННОГО ПЕРЕМІЩЕННЯ ВАЛЮТНИХ ЦІННОСТЕЙ

Київська митниця ДФС звертає увагу, що з 07.02.2019 вводиться в дію Закон України від 21.06.2018 №2473-VIII «Про валюту і валютні операції» та набирає чинності Положення про транскордонне переміщення валютних цінностей, затверджене постановою Національного банку України від 02.01.2019 №3.

Положення про транскордонне переміщення валютних цінностей

     1. Це Положення визначає порядок ввезення, пересилання на митну територію України, вивезення, пересилання з митної території України або транзит через митну територію України фізичними особами, юридичними особами та банками готівкової валюти і банківських металів.

    2. У цьому Положенні терміни вживаються в таких значеннях:

    1) готівкова валюта - це готівкова валюта України і готівкова іноземна валюта у вигляді банкнот і монет, що перебувають в обігу та є законним платіжним засобом на території відповідної держави, банкноти і монети, вилучені з обігу або такі, що вилучаються з нього, але підлягають обміну на грошові знаки, які перебувають в обігу;

    2) повноважний представник - особа, що має необхідні повноваження згідно із законодавством щодо здійснення конкретних дій.

    Інші терміни, які використовуються в цьому Положенні, уживаються в значеннях, визначених Законом України "Про валюту і валютні операції", іншими законами України та нормативно-правовими актами Національного банку України.

    3. Перерахунок сум готівкової валюти і вартості банківських металів у євро для вимог цього Положення здійснюється за офіційним курсом гривні до євро, установленим Національним банком України (далі - Національний банк), або за крос-курсом, визначеним згідно з офіційним курсом гривні до відповідних іноземних валют і банківських металів, установленим Національним банком, на день перетинання митного кордону України або на день пересилання готівкової валюти, банківських металів.

    4. Фізичні/юридичні особи та банки здійснюють декларування переміщення готівкової валюти і банківських металів у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

    5. Фізична особа ввозить в Україну та вивозить за межі України готівкову валюту і банківські метали в сумі/вартістю, що не перевищує в еквіваленті 10000 євро, без письмового декларування митному органу.

    6. Фізична особа ввозить в Україну та вивозить за межі України готівкову валюту і банківські метали в сумі/вартістю, що дорівнює або перевищує в еквіваленті 10000 євро, за умови її письмового декларування митному органу в повному обсязі.

    7. Юридична особа ввозить в Україну або вивозить за межі України готівкову валюту через повноважного представника без обмеження суми на умовах письмового декларування митному органу в повному обсязі за умови, що таке ввезення/вивезення зумовлене господарською діяльністю.

    8. Юридична особа ввозить в Україну або вивозить за межі України банківські метали без обмеження суми на умовах письмового декларування митному органу в повному обсязі за умови, що таке ввезення/вивезення зумовлене господарською діяльністю.

    9. Підставою для ввезення юридичною особою в Україну / вивезення за межі України банківських металів є договір із контрагентом або документ, що його замінює.

    Підставою для ввезення юридичною особою в Україну банківських металів, афінаж яких здійснено з дорогоцінних металів, вивезених за межі митної території України, є договір із контрагентом або документ, що його замінює, та договір на поставку банківських металів Національному банку.

    10. Юридична особа ввозить в Україну або вивозить за межі України банківські метали через повноважного представника на умовах, визначених у пунктах 8 та 9 цього Положення.

    11. Повноважний представник декларує окремо готівкову валюту і банківські метали, які ввозить/вивозить в Україну / з України за дорученням юридичної особи, та власні кошти.

    12. Банки здійснюють транскордонне переміщення готівкової валюти і банківських металів на підставі банківської ліцензії та відповідних договорів із контрагентами або документа, що замінює ці договори.

    13. Юридичні особи / банки здійснюють вивезення банківських металів, виготовлених українськими виробниками, за наявності письмової відмови Національного банку від купівлі банківських металів (виготовлених українськими виробниками), що вивозяться.

    14. Пересилання в Україну / з України готівкової валюти і банківських металів у міжнародних поштових відправленнях здійснюється виключно з оголошеною їх вартістю.

    15. Пересилання в Україну / з України готівкової валюти і банківських металів у міжнародних поштових відправленнях здійснюється на умовах та в порядку, встановленому пунктами 5, 6, 8, 9, 12, 13 цього Положення.

ГУ ДФС у Київській області

 

Застосування автоматизованої системи аналізу та управління ризиками, основною метою якої є забезпечення вибірковості митного контролю

Управління ризиками - це робота органів доходів і зборів:

- з аналізу ризиків,

- виявлення та оцінки ризиків,

- розроблення та практичної реалізації заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків,

- оцінки ефективності та контролю застосування цих заходів.

Митниця застосовує систему управління ризиками для визначення товарів, транспортних засобів, документів і осіб, які підлягають митному контролю, форм митного контролю, що застосовуються до таких товарів, транспортних засобів, документів і осіб, а також обсягу митного контролю.

В існуючій системі управління ризиків виділяють автоматизовану систему управління ризиками, що являє собою сукупність інформаційних комплексів, які забезпечують функціонування системи управління ризиками під час митного контролю та оформлення товарів і транспортних засобів.

Автоматизована система управління ризиками (далі - АСАУР) застосовується митницею у відповідності до вимог чинного законодавства, у т. ч. згідно зі ст. ст. 361-363 Митного кодексу України та наказу Мінфіну від 31.07.2015 № 684 "Про затвердження Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю".

Профілі ризиків розробляються як на рівні Державної фіскальної служби України, так і на рівні митниць ДФС.

За 2018 рік Київською митницею ДФС введено в дію 12 таких доповнень (доповнення зокрема стосувались ризиків при експорті лісо- та пиломатеріалів, реекспорту засобів захисту рослин, правомірності застосування преференцій, достовірності декларування товарів тощо).

Основним критерієм ефективності функціонування АСАУР вважається частка митних декларацій, по яких за результатами виконання згенерованих АСАУР митних формальностей виявлено розбіжності, яка в 2018 році по Київській митниці ДФС досягла значення 6,1 % (цільове значення – не менше 4 %), а в січні 2019 року склала вже 10,2 %. При тому, що значення цього показника у 2017 році складало лише 2,2 %.

ГУ ДФС у Київській області

Доходи, які необхідно декларувати громадянам

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи, зокрема, зобов’язані подати фізичні особи - платники податків, у разі, якщо протягом 2018 року вони отримували доходи не від податкових агентів, тобто, від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи, тобто, не є підприємцями або не провадять незалежну професійну діяльність.

У ГУ ДФС у Київській області наголошують, що до таких доходів відносяться, наприклад, доходи, отримані від надання в оренду майна (рухомого та нерухомого), успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступеня споріднення, у разі коли податок на доходи фізичних осіб не був сплаченим при нотаріальному оформленні спадщини, дохід від викладацької (репетиторської) діяльності, від виконання робіт чи надання послуг фізичним особам, які не є підприємцями або не провадять незалежну професійну діяльність.

Декларацію про майновий стан і доходи зобов’язані подати громадяни, які отримали від податкових агентів доходи, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але не звільнені від оподаткування. Такими доходами є, наприклад, дохід у вигляді  основної суми боргу (кредиту) платника податку, що прощений кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо сума перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року.

Також декларація подається громадянами, які отримали у 2018 році  інвестиційні доходи або іноземні доходи.

У ГУ ДФС у Київській області звертають увагу, що платники податку – фізичні особи, які зобов’язані подати декларацію та визначити і сплатити свої податкові зобов’язання, сплачують ПДФО та військовий збір за такими кодами платежу:

·          «11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;

·          «11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

Нагадуємо, що декларацію потрібно подати до 1 травня 2019 року, а задекларовані зобов’язання слід сплатити до 1серпня 2019 року.

Звертаємо увагу, що податок на доходи фізичних осіб є одним з бюджетоутворюючих податків місцевих громад,  від його надходження в значній мірі залежить наповнення місцевих  бюджетів, а отже і соціально-економічний стан населеного пункту, в якому  проживають декларанти.

ГУ ДФС у Київській області

 


 
В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено партію високоліквідного товару – філери для наповнення зморщок PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.02.2019 07:19

 


 

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу переміщення через митний кордон України високоліквідних товарів з порушенням митних правил.

40 упаковок (80 флаконів) косметологічного препарату «SCULPTRA Poly-L-lactic acid SINCLAIR» знаходилися у нашої співвітчизниці, яка повернулася до України з з Німеччини. Для проходження митного контролю громадянка самостійно обрала спрощену систему - «зелений коридор», чим заявила про те, що переміщувані нею через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Жодних комерційних документів, товарних чеків, інвойсів щодо визначення та підтвердження вартості косметологічних препаратів,  громадянка при собі не мала, митної декларації не заповнювала, до інспекторів митниці з приводу декларування не зверталася. 

Косметологічний препарат «SCULPTRA Poly-L-lactic acid SINCLAIR» було виявлено після перетину пасажиркою «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», під час проведення огляду багажу. Пасажирці було задано запитання щодо наявності товарів, що ввозяться на територію України, на що жінка заявила про наявність продукції естетичної косметології.

Зі слів громадянки всі косметологічні препарати, які знаходилися в дорожній валізі пасажирки, належать їй особисто і вона їх привезла для власного використання, а придбала вона їх в інтернет-магазині в Німеччині. 

Складено протокол про порушення митних правил. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.

Згідно з даними інтернет-сайтів, одна упаковка подібної продукції коштує біля 300 євро.

Довідково: відповідно до ст. 374 Митного кодексу України товари, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 1 000 євро, але загальна фактурна вартість не перевищує еквівалент 10 000 євро, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України, в частині, що перевищує еквівалент 1 000 євро.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Олексій Кавилін: «За перший місяць поточного року до держбюджету перераховано більше мільярда гривень податків»

За повідомленням начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, за перший місяць  поточного року від платників Київської області до державного бюджету надійшло 1,1 млрд. грн. При цьому він підкреслив, що цьогорічний показник на 40% перевищує надходження відповідного періоду минулого року, а додаткова сума складає 322 мільйони гривень.  

Коментуючи сплату податків у розрізі основних платежів, очільник податкової служби Київщини зазначив, що левову частку у надходженнях складає сплата податку на додану вартість – 830 мільйонів гривень. Це у півтора рази більше за перерахування аналогічного періоду минулого року, що у грошовому еквіваленті дорівнює 291 млн. грн.  

Від сплати податку на доходи фізичних осіб до державної скарбниці надійшло 208 мільйонів гривень із темпом росту до відповідного періоду 2018 року у 26% та додатковою сумою у 42,7 млн. грн.

На обороноздатність країни мешканці Київської області перерахували до бюджету 56,4 млн. грн. військового збору: на 22% або 10 мільйонів гривень більше, аніж було сплачено у січні 2018 року

ГУ ДФС у Київській області

 

Олексій Кавилін: «Динаміка сплати податків до місцевих бюджетів Київщини демонструє зростання»

За інформацією, наданою начальником ГУ ДФС у Київській області Олексієм Кавиліним, у січні 2019 року платники податків регіону перерахували до місцевих бюджетів більше 1 мільярду гривень.  Цей показник на  23% перевищує надходження аналогічного періоду минулого року: додатково бюджети отримали 192 мільйона гривень. Як зазначив очільник фіскальної служби області, динаміка сплати податків до місцевих бюджетів Київщини демонструє стале зростання.

Зокрема, Олексій Кавилін підкреслив, що питому вагу у доходах місцевих скарбниць має сплата податку на доходи фізичних осіб. Наразі ця сума складає 611 млн. грн., що на 26% або 127 млн. грн. більше за той самий період 2018 року. 

На 25% або 45 мільйонів гривень більше перерахували до місцевих скарбниць представники малого та середнього бізнесу. Так, за січень вони поповнили бюджети на суму у 225 мільйонів гривень зі сплати єдиного податку.

Надходження від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки складають у сумі 42,8 млн. грн., що на третину (10 млн. грн.) більше за січень 2018 року.

Власники елітних автомобілів сплатили 2,4 млн. грн. транспортного податку із темпом росту до 2018 року у 20% та додатковими коштами у 368 тисяч гривень.

Землекористувачі Київщини перерахували до місцевих бюджетів 87,3 млн. грн., що на 1,7 млн. грн. більше аніж минулоріч.

ГУ ДФС у Київській області

 

У січні за результатами роботи підрозділів аудиту бюджету відшкодовано майже 7 млн. грн.

Протягом січня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 99 документальних перевірок, у тому числі 43 планових та 56 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 303,2 млн. грн., з яких до бюджету надійшло 6,9 млн. гривень.

Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 186,1 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 9,1 млн. гривень.

Крім того, за січень 2019 року проведено 129 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 0,8 млн. грн., з яких 0,7 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки

1.Частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом що визначається відповідно до статті 175 цього Кодексу.

2. Пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям (Розмір внесків не повинен перевищувати 4% від суми загального оподатковуваного доходу за звітний рік).

3. Сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

4. Страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення.

5. Суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій. Включається сума витрат не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік.

6. Суми витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита.

7. Суми коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу, що належить платнику податків, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива. При цьому транспортний засіб, що переобладнаний, повинен бути перереєстрований у відповідних органах.

8. Суми витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

9 Суму коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи.

ГУ ДФС у Київській області

 

Нормативна грошова оцінка земель як база оподаткування земельним податком

Державна фіскальна служба України повідомляє, що відповідно до вимог пунктів 289.2 та 289.3 статті 289 Податкового кодексу України Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) надано інформацію про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до  пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») індекс споживчих цін за 2017-203 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.

Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується акумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік – 1,703, 1997 рік – 1,059, 1998 рік – 1,006, 1999 рік – 1,127, 2000 рік – 1,182, 2001 рік – 1,02, 2005 рік – 1,035, 2007 рік – 1,028, 2008 рік – 1,152, 2009 рік – 1,059, 2010 рік – 1,0, 2011 рік – 1,0, 2012 рік – 1,0, 2013 рік – 1,0, 2014 рік – 1,249, 2015 рік – 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для  сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік – для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) – 1,0, для земель несільськогосподарського призначення – 1,06, 2017 рік – 1,0.

Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Водночас Держгеокадастр додатково поінформував, що наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.11.2018 №552 «Про затвердження технічної документації із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення» затверджено відповідну технічну документацію. Наказ набрав чинності з 01 січня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу, що нормативна грошова оцінка земель є базою оподаткування земельним податком, застосовується для розрахунку річної суми орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, а також є базою оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи.

ГУ ДФС у Київській області


 
Київська митниця ДФС: ЗАПРОШУЄМО НА ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЮ PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.02.2019 07:18

 


 

 

Київська митниця ДФС запрошує журналістів на прес-конференцію «Застосування автоматизованої системи аналізу та управління ризиками, основною метою якої є забезпечення вибірковості митного контролю».

Під час заходу ви матимете змогу поспілкуватися з фахівцями відділу з управління ризиками і управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання.

Захід відбудеться 08.02.2019 об 11:00 в приміщенні кімнати для нарад Київської митниці ДФС за адресою: Київська митниця ДФС, аеропорт «Бориспіль».

Акредитація журналістів триватиме до 17:00 за телефонами (044) 230 00 73 та (067) 255 82 84.

ГУ ДФС у Київській області

 


 
В пункті пропуску “Бориспіль» вилучено 150 блоків тютюновмісних виробів Heets для електричного нагрівання, призначених для використання виключно з IQOS PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
05.02.2019 07:13

 

 

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано чергову спробу переміщення через митний кордон України тютюновмісних виробів з порушенням митних правил.

150 блоків тютюновмісних виробів Heets для електричного нагрівання, призначених для використання виключно з IQOS намагався ввезти на територію України громадянин Китаю,  який прилетів до України з Пекіну.

Іноземець для проходження митного контролю обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим  заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин  Китаю не оформлював та не подавав, з приводу декларування переміщуваних ним товарів до інспекторів митниці не звертався.

154 блоки по 10 пачок тютювмісних виробів HEETS, які знаходилися у двох дорожніх валізах пасажира та переміщувались без ознак приховування, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянином Китаю „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

З загальної кількості тютюнових виробів пасажиру було пропущено чотири блока тютюновмісних виробів.

Складено протокол про порушення митних правил. 150 блоків тютюнововмісних виробів вилучено до винесення судом рішення у справі

Довідково: товари (предмети), ввезення яких здійснила громадянин Китаю відносяться до категорії товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України відповідно ст.ст. 376, 378 Митного Кодексу України.

Окрім того, згідно з ч.2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу – 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС інформує: запроваджено Пілотний проект з переведення на обслуговування через депозитний рахунок 3734, відкритий в ДКСУ на ім`я ДФС

 

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 01.11.2017 № 898 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.11.2017 за № 1429/31297 (далі Порядок) наказом ДФС від 10.01.2019 № 14 запроваджено Пілотний проект з переведення на обслуговування через депозитний рахунок 3734, відкритий в ДКСУ на ім`я ДФС (далі – «єдиний рахунок»).

з 23.01.2019 по 17.02.2019 – перша фаза Пілотного проекту із здійсненням митного оформлення товарів на Київській та Київській міській митницях ДФС за участю окремих підприємств, за рішенням цих підприємств;

з 18.02.2019 по 15.03.2019 – друга фаза Пілотного проекту із здійсненням митного оформлення товарів всіма митницями ДФС за участі всіх підприємств, які прийняли рішення про участь у Пілотному проекті з моменту прийняття такого рішення підприємством.

Державною казначейською службою України відкритий депозитний рахунок 3734 на ім`я ДФС України, реквізити «єдиного рахунку» для зарахування авансових платежів (передоплати):

Рахунок -  37341039292197

Банк отримувача – ДКСУ

МФО банку – 899998

Отримувач – ДФС України

Код ЄДРПОУ – 39292197.

Підприємствами, які прийняли рішення про участь у Пілотному проекті, при митному оформленні товарів за однією митною декларацією не допускається одночасне використання авансових платежів (передоплати), внесених на «єдиний рахунок» та на депозитний рахунок митниці.

Доводимо до відома підприємств, що з 18.03.2019 сплата та зарахування коштів у вигляді авансових платежів (передоплати) на депозитний рахунок 3734, відкритий в Головному управління Держказначейства у м. Києві на ім`я митниці ДФС, припиняються, а також, повідомляємо, що митне оформлення товарів підприємств через зазначений депозитний рахунок припиняється з 16.04.2019.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено 20 тисяч доларів США, які намагалися вивезти за межі України з приховуванням від митного контролю

 

Працівниками митного поста «Аеропорт «Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного переміщення валюти в перерахунку більш ніж на півмільйона гривень через митний кордон України.

20 тисяч доларів США знаходилися у нашого співвітчизника, який відлітав до ОАЕ, м. Дубай. Для проходження митного контролю чоловік обрав спрощену систему «зелений коридор», яким зокрема передбачено наявність у громадян готівки у сумі, що не перевищує 10 000 євро (чи еквівалент цієї суми в іншій валюті).

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, до моменту перетину ним «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та розяснення митних правил та порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не звертався.

Під час здійснення митного контролю пасажиру було запропоновано пред’явити заявлену готівку, яка була видана ним у службовому приміщенні митниці та знаходилася у кишені джинсів, одягнених на пасажирові.

Після неодноразових запитань митника пасажиром було видано ще 20000 доларів США. Ця готівка була розкладена на дві пачки по 10 000 доларів США, кожна з якої була перев’язана та загорнута у папір та заклеєна скетчем, тобто зазначена готівка переміщувалась способом, що утруднює виявлення.

Складено протокол про порушення митних правил. З виявленої суми пасажиру було пропущено 9 000 доларів США. За протоколом про порушення митних правил до винесення рішення у справі вилучено 20 000 доларів США.

ГУ ДФС у Київській області


 
Пільговий період митного оформлення автомобілів на іноземній реєстрації завершується 22 лютого 2019 PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
31.01.2019 07:17

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що 22 лютого 2019 року завершується термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку (коефіцієнт 0,5) для митного оформлення автомобілів на іноземній реєстрації. Після його завершення власники автівок на іноземній реєстрації будуть сплачувати акцизний податок за повною ставкою, встановленою законодавством.

Крім того, через 180 днів з початку дії закону України від 08.11.2018 року № 2612-VIII, тобто, 24 травня 2019 року закінчується період, після якого при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн. або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Нагадуємо, що 25.11. 2018 року набрали чинності Закони України від 08 листопада 2018 року № 2611-VIII та № 2612-VIII, які запровадили новий порядок митного оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації.

 

                                                                                              ГУ ДФС у Київській області 

Олексій Кавилін: у 2018 році до місцевих бюджетів Київщини надійшло 21,5 млн. грн. транспортного податку

За повідомленням начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, у 2018 році власники елітних автомобілів сплатили 21,5 млн. грн. транспортного податку. Зокрема, він зазначив, що темп росту до показника 2017 року складає 156%. Це означає майже 8 мільйонів гривень додаткових для місцевих бюджетів коштів.

Коментуючи надходження у розрізі категорій платників, начальник фіскальної служби регіону підкреслив зростання суми сплати цього податку фізичними особами. Так, до бюджетів регіону за 2018 рік перераховано 12,6 млн. грн., що у два рази перевищує показник 2017 року. Сума додаткових коштів складає 6,7 млн. грн. 

У свою чергу, юридичні особи сплатили – 8,9 млн. грн. із темпом росту 114% до січня – грудня  2017  року, додатково надійшло 1,1 млн. грн.

Транспортний податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування (п.267.7 ст.267 ПКУ).

Сплачують його фізичні особи, які є власниками легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (для 2018 року - це 2013 рік) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати на 1 січня податкового року (у 2018 році -  1396125 грн.) .

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік  у розмірі 25 тис. грн. за кожен такий легковий автомобіль. 

  Платник транспортного податку – власник легкового автомобіля, повинен сплатити цей податок  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.267.8 ст.267 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області 

З України до Китаю авіапоштою намагалися переслати майже 300 радянських нагород, а також значків і поштівок з приховуванням від митного контролю

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано факт переміщення нашим співвітчизником через митний кордон України в поштових відправленнях орденів, медалей, різноманітних значків, поштівок, орденських книжок, грамот Президії Верховної Ради УРСР, посвідчень до нагород тощо, які переміщувалися з приховуванням від митного контролю.

Відповідно до відомостей, заявлених у митних деклараціях, поданих як підстави для переміщення через митний кордон України, вміст відправлень заявлено як «значки».

Всі ці предмети було виявлено в зоні митного контролю на території дільниці обміну авіапошти в аеропорту «Бориспіль» під час проведення митного огляду міжнародних поштових відправлень.

 

Серед виявленого, зокрема:

орден І ступеню «Отечественная война», ордени «Знак Почета», «Материнская слава»;

медалі «За победу над Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945гг», «За победу над Японией», «70 років визволення України від фашистських загарбників»; «В память 1500-летия Киева» тощо;

 значки «Победитель соцсоревнования», «25 лет победы в войне 1941-1945гг»;  «Участник ликвидации  последствий аварии ЧАЕС»;

колекція поштівок «СССР: гербы, флаги».  

Складено протоколи про порушення митних правил. Всі предмети, які переміщувалися незаконно, вилучені до винесення судом рішення у справах.

 

  Довідково: статтею 19 Закону України «Про державні нагороди України» №1549-ІІІ  зі змінами та доповненнями від 16.03.2000 визначено, що вивіз державних нагород, право на які не підтверджено відповідними документами, заборонено.

 Таким чином, громадянином України, відправником міжнародних поштових відправлень, вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а саме з поданням  органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.

           

ГУ ДФС у Київській області 

 


 
Новації в оподаткуванні туристичним збором з 01 січня 2019 PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
25.01.2019 08:09

 


 

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що з 01 січня 2019 року набрав чинності Закон України від 23.11.2018року №2628-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування  та перегляду ставок окремих податків і зборів», яким, зокрема,  внесено зміни до оподаткування туристичним збором.

Так, уточнено перелік платників та неплатників збору, розширено базу справляння, визначено перелік податкових агентів та місця проживання (ночівлі). Також, змінено ставки туристичного збору, які встановлюються за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі у розмірі:

- до 0,5% для внутрішнього туризму;

-до 5%  - для в’їздного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на  01 січня звітного податкового року для однієї особи.

Перелік податкових агентів визначений п.п.268.5.2 п.268.5 ст.268 розділу ХІІ Податкового кодексу України.

Згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, справляння збору може здійснюватися такими податковими агентами:

а) юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб згідно з підпунктом 268.7.2 пункту 268.7 цієї статті, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 цієї статті;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами, які уповноважуються сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

Перелік податкових агентів та інформація про них розміщуються та оприлюднюються на офіційному веб-сайті сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

ГУ ДФС у Київській області

На Київщині анульовано 42 ліцензії за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

На території Київської області 12 006 діючих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 6 611, тютюновими виробами – 5 395 ліцензій.

За січень – грудень 2018 року видано 19 591 ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 11 424, тютюновими виробами – 8 167), призупинено – 782 ліцензій (алкогольними напоями - 516, тютюновими виробами - 266), анульовано - 1 302 ліцензія (алкогольними напоями - 741, тютюновими виробами – 561).

З початку поточного року за порушення статті 153 Закону України
від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 42 ліцензії (алкоголь – 22, тютюн – 20). Загальна сума штрафних санкцій складає 445,4 тис. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

У фокусі: якщо фізична особа прописана в одному місці, а дохід отримує в іншому, за якою податковою адресою потрібно подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та сплачувати ПДФО?

Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен громадянин зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.

Статтею 29 Цивільного кодексу України визначено, що місцем проживання фізичної особи є житловий будинок, квартира, інше приміщення, придатне для проживання в ньому (гуртожиток, готель тощо), у відповідному населеному пункті, в якому фізична особа проживає постійно, переважно або тимчасово.

Згідно із п.49.1 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до п.45.1 ст.45 ПКУ, платник податків – фізична особа зобов’язаний визначити свою податкову адресу.

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі. Платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.

Згідно із п. 179.7 ст. 179 ПКУ, фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в  поданій нею  податковій декларації. Сума податкових зобов’язань, донарахована контролюючим органом сплачується до відповідного бюджету у строки,встановлені ПКУ.

Таким чином, платник податків, який відповідно до норм чинного законодавства зобов’язаний (має право) надати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але на той час проживає не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місці, то він має подати декларацію до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

У випадку, якщо фізична особа знята з реєстрації за однією податковою адресою та не зареєстрована за іншою,  вона повинна подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи до контролюючого органу за попередньою податковою адресою.

ГУ ДФС у Київській області

 


 


Сторінка 1 із 35
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld