Податкова Інспекція
Орест Вітик: «Платники податків Київщини сплатили до місцевих бюджетів 11,9 млрд грн з початку року» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
08.11.2019 08:48

 


 

 

У січні-жовтні 2019 року до місцевих бюджетів від платників податків Київської області надійшло 11,9 млрд. грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Орест Вітик. Він підкреслив, що темп росту до фактичних надходжень 2018 року у приведених умовах складає 124% або
2,3 млр. грн додатково.  

«Традиційно питому вагу у розрізі основних надходжень має сплата податку на доходи фізичних осіб. З огляду на підсумок десяти місяців поточного року, платники податків перерахували 7,7 мільярда гривень до місцевих бюджетів», - повідомив Вітик. «Порівняно з відповідним періодом минулого року, цей показник зріс на 25% або 1,6 млрд грн».  

Представники малого та середнього бізнесу поповнили місцеву казну сумою у 1,8 мільярда гривень, збільшивши приріст надходжень на 27% або 389 мільйонів гривень.

Плата за землю забезпечила надходження у розмірі 1,2 млрд грн із темпом росту до аналогічного періоду минулого року у 117%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 173 мільйонам гривень.

Значне зростання продемонструвала сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, Орест Вітик підкреслив, що до місцевих бюджетів надійшло на 37% або 98,5 млн грн більше, аніж було сплачено минулоріч. За підсумками січня-жовтня платники Київщини перерахували до бюджетів територіальних громад 370,7 млн. грн. Власники елітного автотранспорту перерахували до місцевих бюджетів 16,6 млн грн. Від сплати акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 359 млн. грн із темп росту у 119%. Додатково місцеві бюджети отримали 57,8 млн. грн за результатами 10 місяців поточного року.

Раніше повідомлялося, що до Зведеного бюджету платники Київщини сплатили 23,2 млрд. грн.

ГУ ДПС у Київській області

 

СГ, що припиняє діяльність помилки у поданій звітності з ЄВ, може виправити лише до дати зняття з обліку

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 із змінами і доповненнями (далі - Порядок №435).

Згідно з п.9 розд.ІІ Порядку  №435, формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у разі припинення без правонаступника або зняття з обліку в органах доходів і зборів страхувальник зобов’язаний подати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) за останній звітний період до дати державної реєстрації припинення або до дня подання заяви до органу доходів і зборів про зняття з обліку платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та Звіти за попередні звітні періоди, якщо вони не подавались.

Отже, страхувальник, щодо якого внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення без правонаступника, може виправити помилки в раніше поданій звітності по єдиному внеску лише до дати зняття з обліку.

ГУ ДПС у Київській області

 

Зміни щодо застосування штрафних санкцій за порушення порядку реєстрації акцизних накладних

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що 20 жовтня 2019 набрали чинності зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), внесені Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг», а саме:

- штрафні санкції за порушення порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних (підпункти 120².1 – 120².3 ст. 120² ПКУ) не застосовуються до акцизних накладних/розрахунків коригування, які платник зобов’язаний скласти з 01 липня до 30 листопада 2019 року;

- штрафні санкції за відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку – розпорядником акцизного складу (п. 128¹.2 ст. 128¹ ПКУ) застосовуються з 01 жовтня 2019 року;

- штрафні санкції за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового (п.128¹.3 ст. 128¹) застосовуються з 01 січня 2020 року;

- підтвердження факту цільового використання бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів для погашення податкових векселів, виданих з 01 січня до 30 листопада 2019 року (включно) виробниками та імпортерами бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів згідно з п. 229.8 ст. 229 ПКУ, здійснюється шляхом подання такими виробниками та імпортерами до контролюючого органу – векселедержателя копій первинних документів, що підтверджують здійснення операцій, зазначених у п. 26 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

ГУ ДПС у Київській області


 
Подання до органів ДПС ліквідаційного балансу юридичними особами, щодо яких прийнято рішення про припинення PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.10.2019 11:06

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до част.1 ст. 105 Цивільного кодексу України від 16.01.2003  № 435-IV (далі – ЦКУ) учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов’язані протягом 3-ох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Звітним періодом підприємства, що ліквідується, є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про його ліквідацію.      

У разі ліквідації підприємства ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс.

До зняття з обліку юридичної особи як платника податків, зборів, обов’язкових платежів ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов’язана здійснювати розрахунок зобов’язань щодо таких податків, зборів, обов’язкових платежів, сплачувати їх і подавати відповідну звітність. При цьому ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає до органів ДПС податкову звітність за останній звітний період до затвердження ліквідаційного балансу.

Ліквідаційною комісією або ліквідатором юридичної особи складається проміжний ліквідаційний баланс та ліквідаційний баланс.

У ліквідаційному балансі, відображаються результати прийнятих рішень про стягнення боргів, розподілення активів, власного капіталу та погашення (списання) зобов’язань, які призвели до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу.

Ліквідаційний баланс після його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи, подається до органу ДПС за основним місцем обліку платника.

ГУ ДПС у Київській області

 

Документи, що є підставою для внесення змін до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями у випадку зміни даних щодо РРО (КОРО)

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що  відповідно до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), у додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб’єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) , які знаходяться у місці торгівлі.     Також встановлено, що у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання та/або зміною типу акціонерного товариства), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом 3-ох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію з урахуванням змін.

Для внесення змін у додаток до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями щодо реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), необхідно подати заяву довільної форми із зазначенням адреси місця торгівлі, переліку РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі та інформації про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, дату початку їх обліку в органах державної податкової служби, а також документи, які потребують внесення змін (ліцензія з додатком).

Орган ліцензування на підставі такої заяви протягом 3-х робочих днів видасть суб’єкту господарювання переоформлену ліцензію з урахуванням змін (у разі, якщо в результаті внесення таких змін у суб’єкта господарювання кількість РРО (КОРО) залишається незмінною або зменшується).

У разі, якщо в результаті внесення таких змін у суб’єкта господарювання передбачено збільшення кількості РРО (КОРО), то такий суб’єкт господарювання додатково повинен внести плату за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями в розмірі, передбаченому ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».

ГУ ДПС у Київській області

 

СГ що припиняє діяльність помилки у поданій звітності з ЄВ може виправити лише до дати зняття з обліку

Головне управління ДПС у Київській області інформує що Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 із змінами і доповненнями (далі - Проядок №435).      

Згідно з п. 9 розд.ІІ Порядку  №435, формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у разі припинення без правонаступника або зняття з обліку в органах доходів і зборів страхувальник зобов’язаний подати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) за останній звітний період до дати державної реєстрації припинення або до дня подання заяви до органу доходів і зборів про зняття з обліку платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та Звіти за попередні звітні періоди, якщо вони не подавались.

Отже страхувальник, щодо якого внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення без правонаступника, може виправити помилки в раніше поданій звітності по єдиному внеску лише до дати зняття з обліку.

ГУ ДПС у Київській області

 

З виробництва та продажу підакцизних товарів на Київщині надійшло 325,7 млн. гривень податку від платників податків

З початку року надходження зі сплати акцизного податку до бюджетів усіх рівнів ГУ ДПС у Київській області склали 325,7 млн. грн. Цей показник на 54,3 млн. грн. більше, ніж у січні-вересні 2018 року.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 5,9 млн. грн., що на 3 мільйона  більше, аніж торік. Лише за вересень поточного року виробники підакцизних товарів сплатили 598 тис.грн. акцизу, з яких: 331,6 тис. грн. - від виробництва пива; 104,5 тис.грн. – тютюнових виробів; 5,6 тис грн. - пального та 117,4 тис грн. – транспортних засобів.

Місцеві бюджети отримали 319,8 млн. грн. податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. У порівнянні з надходженнями дев’яти місяців минулого року, ця сума зросла на 19 % або 50,8 млн. грн. За попередній місяць поточного року перераховано 43,8 млн. гривень, це на 8,6 млн. грн. більше ніж у вересні 2018 року.

До спеціального фонду за дев’ять місяців надійшло 5,8 млн.грн. Ріст до минулорічного показника склав 5,6 млн. грн. Із них за вересень надходження склали 388,4 тис. грн., це на 358,1 тисячі гривень більше минулорічного показника.

За січень-вересень 2019 року суб’єктам господарювання Київщини оформлено 13768 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами (в тому числі 7712 - алкогольними напоями та 6056 - тютюновими виробами).

Крім того, з початку року, за порушення  Закону України від 19.12.1995 року №484/95-ВР «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам , які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 48 ліцензій (алкоголь-26, тютюн-22). Загальна сума штрафних санкцій склала 571,2 тис. гривень.

ГУ ДПС у Київській області

 

Оприлюднено нові довідники кодів пільг

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що ДПС України оприлюднено:

- Довідник податкових пільг №94/1, що є втратами доходів бюджету;

- Довідник інших податкових пільг №94/2.

Зазначеними довідниками наведено перелік пільг з податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, місцевих податків та зборів, державного мита. Надано позначення початку і кінця дії пільги.

Із довідниками можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Оподаткування доходу від продажу нерухомості

Головне управління ДПС у Київській області  інформує, що дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

При цьому умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, яке отримане таким платником у спадщину.

Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.

У разі отримання платником податку протягом звітного податкового року доходу від продажу більш як одного з об'єктів нерухомості, зазначених у абзаці першому цього повідомлення, або від продажу об'єкта нерухомості, не зазначеного в абзаці першому, підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною пунктом 167.2 статті 167 Податкового Кодексу – 5 відсотків.

У такому самому порядку оподатковується дохід від продажу (обміну) об'єкта незавершеного будівництва.

ГУ ДПС у Київській області

 

Особливості складання акцизних накладних на операції з відпуску пального

Реалізація пального – це будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу / акцизного складу пересувного:

- до акцизного складу;

- до акцизного складу пересувного;

- для власного споживання чи промислової переробки;

- будь-яким іншим особам.

Пунктом 231.1 ст. 231 ПКУ визначено обов’язок платника податку скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, зокрема при реалізації пального або спирту етилового.

Згідно з п.п. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПКУ не є акцизним складом паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або технічному обладнанні, пристрої. Відповідно до п.п. 14.1.6 1 п. 14.1 ст. 14 ПКУ акцизний склад пересувний – транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

Отже, паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі, не може вважатись акцизним складом / акцизним складом пересувним.

Пунктом 232.3 ст. 232 ПКУ визначено, що в системі електронного адміністрування реалізації пального або спирту етилового (далі – СЕА РПСЕ) зміна показника åАНаклОтр (тобто обсягу пального, на яке платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування, а також коригування до заявок на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового в Єдиному реєстрі акцизних накладних) не відбувається на обсяги пального, що реалізується з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, через паливороздавальні або оливороздавальні колонки, платнику податку - отримувачу пального.

До нормативного врегулювання питання обліку та відображення в СЕА РПСЕ операцій з реалізації пального з акцизного складу (який не є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним), через паливороздавальні або оливороздавальні колонки у паливний бак транспортного засобу платника акцизного податку з реалізації пального, пропонуємо в акцизних накладних, складених на такі операції, у відповідному рядку зазначати ознаку щодо напряму використання пального «4» – реалізація пального з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.

ГУ ДПС у Київській області


 
Юристи Київщини виграли у судах 4535,0 млн.грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
16.10.2019 06:31

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що станом на 01 жовтня 2019 у судах всіх інстанцій знаходилось всього 7315 справ на загальну суму 24384,9 млн.грн., де стороною виступали органи ДПС.

Протягом січня-вересня 2019 на користь органів ДПС вирішено 275 справ на суму 4535,0 млн.грн., що складає 71,8% від суми розглянутих справ. На користь платників податків вирішено 306 справ на суму 1780,2 млн.грн., що складає 28,2% від суми розглянутих справ. 

За зазначений період за позовами платників податків до органів ДПС на розгляді у судах всіх інстанцій знаходилось 6026 справ на суму 18043,9 млн.грн. З них у 2019 році на користь органів ДПС вирішено 191 судових справ на суму 2309,8 млн.грн., що складає 56,5% від суми розглянутих справ. На користь платників податків вирішено 303 справи на суму 1778,1 млн.грн., що складає 43,5% від суми розглянутих справ. 

Протягом звітного періоду за позовами органів ДПС до платників податків судами розглядалось 1289 справ на суму 6340,9 млн.грн., з яких на користь органів ДПС вирішено 84 судові справи на суму 2225,3 млн.грн., що складає 91,2% від суми розглянутих справ даної категорії. На користь платників податків вирішено 3 справи на суму 2,1 млн.грн., що складає 8,8% від суми розглянутих справ.

Протягом січня-вересня 2019 від платників податків надійшло 181 скарга щодо оскарження 173 податкових повідомлень-рішень, вимог про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску на загальнообовязкове державне страхування та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені по ЄСВ

За 9-ть місяців 2019 на рівні ГУ ДПС області розглянуто 181 скарга на 173 рішення (вимоги) на загальну суму 903,3 млн.грн.

За результатами розгляду скарг на первинному рівні у вересні 2019 року скасованих повністю або частково податкових повідомлень-рішень не було.

ГУ ДПС у Київській області

 

На захист навколишнього середовища платники Київщини перерахували 145,1 млн. грн. екологічного податку

За січень-вересень 2019 року платниками Київщини сплачено до бюджетів усіх рівнів  145,1 млн.грн.  екологічного податку. Порівняно з відповідним періодом 2018 року надходження цього податку зросли на 47,9 млн. грн., або на 49,2 відсотка.

Із загальної суми до державного бюджету надійшло 78,2 млн.грн до спеціального фонду місцевих бюджетів – 66,9 млн.гривень.

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  кошти екологічного податку направляються до спеціальних фондів державного та місцевих бюджетів і являються основним джерелом фінансування екологічних програм, спрямованих на захист довкілля від негативного впливу господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.

Податковим кодексом України (даліПКУвизначено, що екологічний податок – це загальнодержавний обовязковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні обєкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 01 квітня 2009 року (п.п.14.1.57 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Платниками екологічного податку є СГ, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

-  скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;

- розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);

-   утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

- тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.    

Розміщення відходів – це постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи обєктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів - п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Стаціонарне джерело забруднення – підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти - п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу (п. 250.1 ст. 250 ПКУ).

Платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

Подання декларації та сплата  екологічного податку здійснюється у наступному порядку:

- за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів - п.п. 250.2.1 п. 250.2 ст.250 ПКУ;

-  за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк – за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах - п.п. 250.2.3 п. 250.2 ст.250 ПКУ

ГУ ДПС у Київській області

 

Підприємство - заготівник видачу готівки здавальникам сільськогосподарської продукції здійснює за відомостями

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п.11 п.3 розд.I Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017  №148 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 148), касові документи – це документи (касові ордери та відомості на виплату готівки, розрахункові документи, квитанції програмно-технічних комплексів самообслуговування, відомості закупівлі сільськогосподарської продукції, інші прибуткові та видаткові касові документи), за допомогою яких відповідно до законодавства України оформляються касові операції, звіти про використання коштів, а також відповідні журнали встановленої форми для реєстрації цих документів та книги обліку.

Видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами (додаток 3 до Положення №148) або видатковими відомостями (додаток 1 до Положення № 148). Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником.

До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.

Підприємства, що займаються закупівлею товарів сільськогосподарської продукції, проведення розрахунків за які не врегульовано законодавством України, видачу готівки здавальникам такої сільськогосподарської продукції здійснюють за відомостями, у яких зазначаються прізвища здавальників, їх адреси, обсяги зданої продукції і сума виплаченої готівки, що підписуються здавальником (п. 26 розд. ІІІ Положення № 148).

ГУ ДПС у Київській області

 

Відокремлений підрозділ юридичної особи

ГУ ДПС у Київській області інформує, що згідно з нормами ст.95 Цивільного кодексу України від 16.01.2003  №435-IV (зі змінами та доповненнями) відокремлений підрозділце підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцезнаходженням, здійснює всі або частину її функцій, виконує роботи або операції, надає послуги від імені юридичної особи, або здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Для цілей розд. IV ПКУ слід враховувати вимоги ст. 64 Господарського кодексу України від 16.01.2003  №436-IV зі змінами та доповненнями (далі – ГКУ), згідно з якою підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.

Відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи, вони наділяються майном юридичних осіб, що їх створила і діють на підставі затвердженого ними положення.

Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону (п. 4 ст. 64 ГКУ).

Відомості про відокремлені підрозділи юридичних осіб містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

ГУ ДПС у Київській області


 
Податківці Київщини поповнили бюджет на 81,1 млн. гривень PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.10.2019 08:46

 


 

 

З початку 2019 року управлінням податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Київській області проведено 465 документальних перевірок юридичних осіб, що на 19 перевірок менше, ніж за січень-вересень 2018, у тому числі 183 планових та 282 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 711,3 млн.гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 71,7 млн.грн., що на 21,1 млн.грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході  документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 200,4 млн.грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату податку на прибуток до бюджету на 36,1 млн.гривень. Також зменшено суму від’ємного значення різниці між податковими зобов’язаннями та податковим кредитом з ПДВ  у розмірі 26,7 млн.гривень.

Крім того, за січень – вересень 2019 проведено 1 422 фактичні перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкції на загальну суму 30,3 млн.грн., з яких 9,4 млн.грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДПС у Київській області

 

За оновленою формою декларація акцизного податку вперше подається не пізніше 21 жовтня 2019 за звітний період – вересень 2019

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 08.05.2019 №189 «Про затвердження змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» (далінаказ №189) внесені зміни до форми податкової декларації акцизного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №14.

Стаття 46 Податкового Кодексу встановлює, що до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Наказ №189 набрав чинності з дня його офіційного опублікуванняопублікований у офіційному виданні Офіційний вісник України від 09.08.2019 №60.

Водночас, статтею 49 ПКУ передбачено, що у разі якщо останній день строку  подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним, або святковим днем.

Таким чином, платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених наказом №189, не пізніше 21 жовтня 2019 року за звітний період – вересень 2019.

ГУ ДПС у Київській області

 

З 1 січня 2020 року змінюється форма податкової декларації про майновий стан і доходи

З 1 січня 2020 року платники податків подаватимуть декларацію про майновий стан і доходи за новою формою. Відповідні зміни до форми податкової декларації внесені наказом Міністерства фінансів України від 25.04.2019 № 177 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».

Нова форма податкової декларації від діючої відрізняється деякими особливостями, а саме:

- доповнено рядок 8 декларації «категорія платника» новим критерієм «особа, яка заявляє право на податкову знижку», який застосовується для громадян, які декларують право на податкову знижку;

- розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язання при використанні права на податкову знижку, виокремлено у додаток Ф3;

- в декларації у розділі ІІ «доходи, які включаються до загального оподатковуваного доходу» додатково виокремлено доходи «нарахований (виплачений, наданий) у формі винагород та інших виплат відповідно до умов цивільно - правового характеру» та  «дохід, отриманий від фізичної особи – орендаря, який не є податковим агентом фізичної особи – орендодавця, від надання в оренду (суборенду, емфітевзіс) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених у натурі (на місцевості), які розташовані за місцезнаходженням, відмінним від податкової адреси орендодавця»;

Нагадуємо, що з 01.01.2019 сплата податку на доходи фізичних осіб (даліподаток) з доходів, від надання в оренду (суборенду, емфітевзіс) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених у натурі (на місцевості), здійснюється відповідно до Кодексу та Бюджетного кодексу України за місцезнаходженням таких земельних ділянок (часток, паїв), у звязку із чим в новій формі декларації передбачені деякі зміни у порядку розрахунку податкових зобовязань з податку.

У той же час акцентуємо увагу, що податкові зобовязання по військовому збору з доходівотриманих від фізичної особиорендаря, який не є податковим агентом фізичної особиорендодавця, від надання в оренду (суборенду, емфітевзіс) земельних ділянок, земельних часток (паїв) відповідно до вимог Кодексу визначаються в податковій декларації. При цьому сплата таких зобов’язань з військового збору здійснюється за податковою адресою.

ГУ ДПС у Київській області

 

Скористайтесь правом на податкову знижку по 31 грудня 2019

Головне управління ДПС у Київській області нагадує,  що ст.166 Податкового кодексу України передбачено, що платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року, тобто, на повернення частини податку на доходи фізичних осіб, сплаченого із заробітної плати. Для реалізації права на податкову знижку потрібно заповнити та подати податкову декларацію про майновий стан і доходи  до 31 грудня року наступного за звітним.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Пунктом 166.3 ст.166 Податкового кодексу визначено перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки,, серед них: відшкодування частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом; суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям; суму коштів, сплачених платником податку за навчання на користь вітчизняних закладів освіти; суму витрат платника податку на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків; оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік;оплату вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;суму коштів, сплачених платником податку у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу.

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

Сума податкового боргу по Київській області протягом вересня 2019 зменшилася на 14,7 млн.грн.

Завдяки ефективно вжитим заходам та налагодженій взаємодії підрозділів погашення боргу з іншими структурними підрозділами ГУ ДПС у Київській області, загальна сума податкового боргу по Київській області протягом вересня 2019 року зменшилася на 14,7 млн.грн. і станом на 01 жовтня 2019 року вона становить 5816,3 млн.грн.

У результаті тісної співпраці та взаємодії ГУ ДПС у Київській області, ГУ Пенсійного фонду України у Київській області та Головного територіального управління юстиції у Київській області та спільно вжитих заходів заборгованість з єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування зменшилась у вересні поточного року на 4,8 млн.грн. і станом на 01 жовтня 2019 року складає 583,7млн.гривень.

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що законодавством України передбачено відповідальність платників за несвоєчасну сплату податків, зборів, внесків до бюджетів та позабюджетних фондів, а відповідно до п.87.2 ст.87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених ПКУ, а також іншими законодавчими актами.

ГУ ДПС у Київській області

 

Нова форма декларації з туристичного збору запроваджується для подання за III квартал 2019 року

ДПС України надано роз’яснення щодо запровадження нової форми податкової декларації з туристичного збору. Законом України від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема до ст.268 Податкового кодексу України, якою визначено порядок справляння.

Внесеними змінами з 01 січня 2019 року:

- змінено базу справляння туристичного збору, а саме: вартість проживання (ночівлі) замінено на кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених п.п.268.5.1 п.268.5 ст.268 Податкового кодексу України (далі - ПКУ);

- змінено порядок встановлення ставки туристичного збору, а саме: ставка збору  встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання  (ночівлі),  не до вартості проживання, а до  розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

-  визначено поняття внутрішнього та в’їзного туризму, для яких передбачені різні граничні межі ставок туристичного збору:

·         внутрішній туризм - переміщення в межах території України громадян України та/або осіб, які постійно проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

·         в'їзний туризм  -  прибуття на територію України та/або переміщення в межах території України осіб, які постійно не проживають на території України, в пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях.

- запроваджено норму, відповідно до якої туристичного збору може сплачуватися авансовими внесками на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

Постановою КМУ від 31.10.2018 № 891 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. №1233» внесено зміни до Порядку обліку сум податків і зборів, не сплачених субєктом господарювання до бюджету у звязку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 №1233 (далі - Порядок), згідно з якими суб’єкти господарювання, що не сплачують податки і збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, повинні вести облік сум таких пільг та з 01 січня 2020 року повинні відображати у податковій звітності.

З метою забезпечення виконання положень ПКУ та Порядку, приведення нормативно-правового акта Міністерства фінансів України у відповідність із чинним законодавством України наказом Міністерства фінансів України від 08.05.2019 №186 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з туристичного збору», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.07.2019 за №795/33766, оприлюдненим в Офіційному віснику України від 13.08.2019 №61, затверджено нову форму Податкової декларації з туристичного збору (далі - Декларація).

Враховуючи необхідність забезпечення платниками туристичного збору норм ПКУ при визначенні податкових зобов’язань з туристичного збору, Декларація запроваджується для подання за III квартал 2019 року.

ГУ ДПС у Київській області

 

Звітність в електронному вигляді – безліч переваг для платників податків

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  Податковим кодексом України передбачено подання звітності в електронному вигляді і є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів та укладення договору з органом державної податкової служби за місцем реєстрації договору про визнання електронних документів.

Беззаперечними перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є вибір зручного для платника часу здачі звітності та економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

Подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, вона захищена від несанкціонованих переглядів та втручань,  програмне забезпечення здійснює арифметичний контроль за показниками декларації та оперативне відстеження змін до її форм. При використанні електронного способу подання звітності використовується безпаперова технологія.

Платник податків самостійно обирає - подавати звітність в електронному вигляді в режимі он-лайн, або віднести її самостійно до територіального органу ДПС, проте для цього потрібно витратити додатковий час на відвідини податкової, можливо, постояти в черзі, а на подання звітності засобами програмного забезпечення в електронному вигляді витрачаються лічені хвилини часу, адже звітність можна подати не виходячи з офісу.

Для зручності платників на офіційному вебпорталі ДПС України функціонує безкоштовний електронний сервіс «Електронний кабінет платника», використовувати який можна цілодобово.

Зазначений сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС  електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрацію платниками окремих податків, тощо. Крім того, платникам податків надано можливість отримати доступ до приватної частини електронного кабінету, де у режимі реального часу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Тут платник у режимі реального часу може отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності, стан розрахунків з бюджетом. Фізичні особи за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» в Електронному кабінеті можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Використовуйте можливість подання податкової звітності в електронному вигляді  і ви переконаєтесь у безлічі переваг,  а повну інформацію щодо порядку подання звітності в електронному вигляді можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» (Електронні сервіси) за електронною адресою: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

ГУ ДПС у Київській області

 


 
За січень-вересень 2019 платники Київщини поповнили державний бюджет на 10,2 млрд.грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.10.2019 05:55

 


 

 

Протягом січня-вересня 2019 року ГУ ДПС у Київській області забезпечено надходження до  державного бюджету в сумі 10,2 млрд.грн., що на 2,2 млрд.грн. більше, порівняно з відповідним періодом минулого року, приріст надходжень склав 27,8%.

Основним бюджетоутворюючим податком державного бюджету традиційно залишається податок на додану вартість, збір якого за січень-вересень 2019 року склав 4,7 млрд.грн., порівняно з аналогічним періодомнадходження збільшилось на 35,6 %, додатково надійшло 1,2 млрд.грн.

Надходження податку на доходи фізичних осіб склали 2,3 млрд.грн., темп приросту у приведених умовах до відповідного періоду минулого року  - 25,8%, додаткові надходження склали 469,3 млн.грн.

Податку на прибуток підприємств за дев’ять місяців 2019 року надійшло 2,2 млрд.грн., приріст до відповідного періоду минулого року – 16,7%, додаткові надходження – 308,5 млн.грн.

Сплата військового збору платниками Київщини за січень - вересень 2019 року становить 659,8 млн.грн, темп приросту  у приведених умовах до відповідного періоду минулого року - 24,6%, додатково надійшло130,3 млн.грн.

ГУ ДПС у Київській області

 

Відповідальність за несвоєчасну сплату задекларованих податкових зобов’язань

Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, які подали річну податкову декларацію про майновий стан і доходи що  несплата узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб у термін до 1 серпня року, що настає за звітним, призводить до застосування до платника податків відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу.

Окрім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до ст.50 ПКУ, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня - п.п. 129.1.3 п. 

ГУ ДПС у Київській області

 

Нові правила проведення перевірок Держпраці

Головне управління ДПС у Київській області інформує платників податків, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №823 «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю»  врегульовано процедуру проведення інспекцій Держпраці та затверджено  такі документи:

- Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю;

 - Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю;

-  Внесено зміни до ряду постанов Кабінету Міністрів України.

Рекомендовано міським радам міст обласного значення та сільським, селищним, міським радам об'єднаних територіальних громад під час здійснення повноважень, передбачених частиною третьою статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуватися цією постановою.

Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю визначено, що заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю здійснюються у формі інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань, що проводяться інспекторами праці Держпраці та її територіальних органів.

Заходи контролю за додержанням законодавства про працю здійснюються інспекторами праці виконавчих органів міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад (з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин).

Пунктом 5  Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю визначено перелік підстав для інспекційних відвідувань Держпраці. Зокрема, новою підставою для інспекційних відвідувань є акт перевірки (документальної, планової, позапланової або фактичної), складений за результатами контрольного заходу ДПС, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства про працю.

Встановлено, що тривалість інспекційного відвідування, невиїзного інспектування не може перевищувати 10 робочих днів - п.10 цього ж Порядку.

 ГУ ДПС у Київській області

 


 
Терміни та порядок розгляду звернень громадян PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.10.2019 05:53


 

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до  ст.20 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не можеперевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого ст.20 Закону терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Якщо у зверненні порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при наданні відповіді на звернення розяснюється порядок вирішення таких питань.

Строки розгляду звернень громадян обчислюються у календарних днях, починаючи з дня реєстрації таких звернень. Датою виконання звернення громадянина є дата реєстрації відповіді на нього.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця із дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації .

Звернення, що підлягає поверненню відповідно до ст. 5 Закону, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня надходження.

Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДПС,  таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДПС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями (п. 8 розд. ІV Порядку).

Повідомлення про прийняття рішення про припинення розгляду звернення відповідно до ст. 8 Закону надсилається у строк, визначений ст. 20 Закону.

ГУ ДПС у Київській області

 

Про особливості заповнення документів платниками акцизного податку

Головне управління ДПС у Київській області у звязку із зверненнями платників щодо допущених помилок при складанні Довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизний склад, розташовані на ньому резервуари пального, витратоміри та рівнеміри (форма J(F)0210301), Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального (форма J(F)0210401), Довідки про витратоміри-лічильники обсягу виробленого спирту етилового та/або обсягу виробленої продукції (форма J(F)0210601) та Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків спирту на акцизному складі виробника спирту та/або виробника окремих видів продукції (форма J(F)0210701) повідомляє про необхідність дотримання наступного порядку заповнення перелічених документів:

Графа «№ рядка» таблиць в усіх довідках містить порядковий номер рядка у таблицях документа, що складається.

Якщо це основна довідка (складається вперше), то значення графи «№ рядка основної довідки, який коригується/додається», що зазначається у другій колонці таблиць довідки, співпадає із значенням графи «№ рядка» у першій колонці таблиць довідки.

Якщо це коригуюча довідка, то значення графи «№ рядка основної довідки, який коригується/додається», що зазначається у другій колонці таблиць довідки, може не співпадати із значенням графи «№ рядка» у першій колонці таблиць довідки.

ГУ ДПС у Київській області

 

Заява для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними або тютюновими виробами подається до ГУ ДПС в областях та м. Києві або до ЦОП за місцем торгівлі

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє субєктів господарювання, що відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», із змінами та доповненнями (даліЗакон № 481), роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися субєктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України (даліКМУ) органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі субєкта господарювання терміном на один рік і підлягають обовязковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевостіі в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі субєкта господарювання - ст. 15 Закону № 481.

Органом ліцензування виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Постановою КМУ від 05.08.2015 №609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» затверджено Державну фіскальну службу України (даліДФС).    Відповідно до постанови КМУ від 18.12.2018 № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу (далі – ДПС) шляхом реорганізації – ДФС.

Згідно з Положенням про Державну податкову службу України, затвердженого постановою КМУ від 06 березня 2019 року № 227 (далі - Положення), основним завданням ДПС є, зокрема, реалізація державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону.

Відповідно до п.п. 27 п. 4 Положення, ДПС, згідно з  до покладених на неї завдань, здійснює ліцензування діяльності субєктів господарювання з виробництва спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, з оптової торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та контроль за таким виробництвом.

Отже, для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами, субєкту господарювання необхідно звертатись із заявою до Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві або до центрів обслуговування платників за місцем провадження діяльності субєкта господарювання.

ГУ ДПС у Київській області

 


Сторінка 1 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld