Новини УПФУ
Я МАЮ ПРАВО PDF Печать E-mail
Автор: pfu   
15.06.2018 12:17
Ірпінське ОУПФУ Київської області повідомляє, що  метою поширення інформації про права громадян та в рамках реалізації проекту Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО» 14.06.2018 року заступником начальника Ірпінського об’єднаного УПФУ Київської області Марченко О. О. було прийнято участь в роботі мобільної точки доступу в приміщеннях Бородянської РДА та Новозаліської селищної ради.
На прийом прийшли 33 особи, з них 15 осіб звернулись з наступними питаннями: призначення допомоги при народженні дитини; призначення субсидії на домогосподарство; забезпечення засобами реабілітації інваліду І групи загального захворювання; виділення санаторно-курортної путівки на оздоровлення особам, захворювання яких пов’язане із аварією на ЧАЕС; надання пільг за спеціальною ознакою педагога; призначення пенсій з 1 січня 2018 року; перерахунку та виплати пенсій з 1 квітня 2018 року; можливість отримання дублікату свідоцтва про народження; стягнення аліментів, якщо людина не працює; перехід з пенсії по втраті годувальника на пенсію за віком та навпаки; оформлення спадщини; позбавлення права на проживання; право на оздоровлення; індексації пенсії та виконання рішення суду по постанові КМУ № 440.
 
Інформування засобами СМС та добірка інформаційно-роз'яснювального відео PDF Печать E-mail
Автор: pfu   
12.06.2018 15:26
Пенсійний фонд України отримав серверну систему Oracle, що, насамперед, поліпшить обслуговування пенсіонерів, які зможуть відстежувати свої пенсії у режимі “онлайн”. 
Завдяки новому обладнанню, Пенсійний фонд отримав можливості для більш ефективної та надійної обробки інформації. Зникне необхідність звертатися до інспектора, з’ясовуючи кількість стажу та розмір пенсії. В об'єднаній системі є можливість зайти до свого кабінету, подивитися всі ці дані і навіть в перспективі змоделювати свою майбутню пенсію.
Одна з послуг, SMS-інформування про розмір пенсії та її перерахунок, вже почне функціонувати найближчим часом та буде здійснюватися на центральному рівні з визначеним переліком інформації для повідомлень. Наразі, даний функціонал працює для наповнення бази даних для подальшої розсилки інформації 
Дану послугу можна отримати двома шляхами:
- особисто звернутися до Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області;
- завдяки внесенню інформації про згоду на отримання повідомлення через Веб – портал електронних послуг, що надаються Пенсійним фондом України. Можливість роботи надається для користувачів, що зайшли на Веб – портал за допомогою електронно – цифрового підпису - закладка “Налаштування” в меню “Особистий кабінет”.
При цьому користувачу надається можливість введення факту згоди на отримання повідомлень та визначення каналів інформування, а саме:
- “Надаю згоду на отримання повідомлень від ПФУ на Веб – портал”;
- “Надаю згоду на отримання інформації від ПФУ на номер мого мобільного телефону”;
- “Надаю згоду на отримання інформації від ПФУ на адресу моєї електронної пошти”.

Для отримання детальної інформації щодо отримання послуги SMS-інформування звертатися до Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4 кабінет № 1), або зателефонувавши на телефонні номери: (04597) 60-7-53; 54-7-22.

Добірка інформаційно-роз'яснювального відео за наступними посиланнями:

1)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023627781237614/

2)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023628907904168/

3)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023630697903989/

4)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023635437903515/

5)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023637467903312/

6)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023638167903242/

7)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023639561236436/

8)             https://www.facebook.com/pfuirpin/videos/2023640687902990/

 
ІНСТРУКЦІЯ ПО КОРИСТУВАННЮ ТА МОЖЛИВОСТІ ВЕБ-ПОРТАЛУ PDF Печать E-mail
Автор: pfu   
23.05.2018 14:30
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН
 
Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на Ваші пенсійні права.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
·         отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
·         отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
·         формування запитів на попередню підготовку документів
·         можливість подачі скарг
·         запис на прийом до фахівців Фонду
·         отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПОРТАЛІ
Для Вашої зручності процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.
Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.
Отже, для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:
1. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам надається розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
2. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua/) в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі». Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних. На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).
НАЙЗРУЧНІШІ МОЖЛИВОСТІ ПОРТАЛУ
Виписка з системи персоніфікованого обліку
З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.
Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права. Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку; За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску.
Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж.
Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.
Інформація у виписці з системи персоніфікованого обліку оновлюється щомісячно, згідно з графіком подання звітів до Пенсійного фонду. Затримка відомостей складає приблизно 0,8-1,5 місяці (наприклад, інформація за вересень місяць буде доступна приблизно з кінця жовтня – першої половини листопада).
Рекомендуємо використовувати цю виписку для контролю за правильністю подання страхувальниками відомостей про Вас, а також за регулярністю сплати ними страхових внесків, оскільки від цих фактів залежить розмір Вашої пенсії.
Дана виписка надається у знеособленому вигляді, тобто вона не містить дані про Вас як особу, якій надається інформація (номер облікової картки застрахованої особи, прізвище, ім’я, по батькові).
Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)
Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:
  • Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;
  • Вид пенсії;
  • Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
  • Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Звертаємо Вашу вагу, що у зв’язку з технологічними особливостями обробки пенсійної документації, відставання стану даних, які надаються Веб-порталом, відносно їх актуального стану в територіальному органі ПФУ складає від 1 до 2 місяців. При цьому перша виписка з пенсійної справи стає доступною для формування протягом приблизно 3х днів після реєстрації на Веб-порталі.
Попереднє замовлення паперових документів
Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.
Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:
- виписки з системи персоніфікованого обліку;
- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).
Після опрацювання Вашого звернення Ви отримаєте відповідь, в якій буде вказано, коли і де Ви зможете отримати вже підготовлені паперові документи.
Після оформлення документів Вам необхідно особисто прийти до відповідного управління Пенсійного фонду, маючи при собі документ, який підтверджує особу, та отримати замовлені паперові документи.
Звертаємо Вашу увагу, що замовлення необхідно адресувати у орган ПФУ, в якому знаходиться Ваша пенсійна справа (для пенсіонерів), в якому зареєстрований страхувальник (для представників страхувальників).
Подати скаргу
Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду.
Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.
В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють деталі.
 
Веб-портал ПФУ PDF Печать E-mail
Автор: pfu   
08.05.2018 13:19

 
Інформація по правовій допомозі PDF Печать E-mail
Автор: pfu   
27.04.2018 14:15

26.04.2018 року представником Ірпінського об’єднаного УПФУ Київської області Фефілатьєвою Ю.М., першим заступником начальника управління, було прийнято участь у наданні безоплатної вторинної правової допомоги в приміщенні Бучанської міської ради.

 

 


 


Сторінка 1 із 32
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld