Соціальний захист населення
Комісія під головуванням першого заступника голови Бородянської райдержадміністрації Віктора Барчана розглянула питання придбання житла для учасників бойових дій PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
20.06.2018 07:15

 

 

19 червня перший заступник голови Бородянської райдержадміністрації Віктор Барчан провів засідання комісії при Бородянській РДА щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб із інвалідністю з числа учасників бойових дій на території інших держав про виплату грошової компенсації. Участь в засіданні взяли заступник голови Бородянської районної ради Олексій Черкашин, начальник управління соціального захисту населення РДА Олена Боженко, т.в.о. начальника управління фінансів РДА Олена Дерун, начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості РДА Юлія Самсонова, т.в.о. начальника відділу з питань ЦЗ, НС, інфраструктури та ЖКГ РДА Катерина Струкачьова, завідувач сектором містобудування та архітектури РДА Вадим Наумов, селищний голова Бородянки Олександр Сахарук, депутат районної ради, директор ЦСПРН Людмила Бойко.

Читати далі...
 
Підстави для призначення потерпілому одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.06.2018 05:28

 

 

Фонд соціального страхування України здійснює страхування громадян на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Право на отримання потерпілим одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати настає з дня встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності.

Для призначення одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соцстрахування подаються:

1) заява потерпілого про призначення страхових виплат;

2) акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 (якщо стався нещасний випадок);

3) акт (спеціального) розслідування нещасного випадку (аварії), що стався (сталася), за формою Н-5 (якщо такий складався);

4) акт розслідування хронічного професійного захворювання за формою П-4 (якщо таке встановлено);

5) рішення суду про встановлення факту нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (якщо було засідання суду з цього питання);

6) висновок МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності;

7) довідка про середню заробітну плату (доход);

8) копія трудової книжки або витяг з неї, засвідчені страхувальником або підписом працівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду при пред’явленні оригіналу;

9) довідка про розмір пенсії по інвалідності (якщо вона призначена) унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (у тому числі про розмір одержуваних надбавок), якщо пенсія призначена до 11.10.2017;

10) довідка будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів або пансіонату для ветеранів війни та праці про розмір вартості утримання потерпілого в ньому;

11) протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства, а у разі, якщо вона не створена на підприємстві, комісії з питань вирішення спорів при робочих органах виконавчої дирекції Фонду про відсоток зменшення розміру одноразової допомоги потерпілому на виробництві (у разі встановлення комісією з розслідування нещасного випадку, що ушкодження здоров’я настало не лише з причин, що залежать від роботодавця, а і внаслідок порушення застрахованою особою нормативних актів про охорону праці).

Якщо потерпілий за станом здоров’я чи з інших причин не може одержати вищезазначені документи, їх одержує та подає відповідний страховий експерт робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

Зазначені документи формуються в справу про страхові виплати та зберігаються в управлінні (відділенні) Фонду. До справи додаються відомості про заробітну плату (дохід) потерпілого з Державного реєстру застрахованих осіб.

Нагадаємо, що Фонд постійно збільшує розмір страхових виплат, коригуючи його відповідно до зростання показників заробітної плати.


 
Засідання міждисциплінарної команди з надання послуги патронату над дітьми PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.06.2018 05:16

 

 

12 червня у рамках підтримки патронатного вихователя т.в.о голови райдержадміністрації Валентином Корнієнком проведено засідання міждисциплінарної  команди з надання послуги патронату над дітьми.

Читати далі...
 
Розпорядження PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2018 10:26

 
Про забезпечення розвитку системи комплексної реабілітації (абілітації) осіб (дітей) з інвалідністю,дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.06.2018 21:35

 

 


З метою забезпечення розвитку системи комплексної реабілітації (абілітації) осіб (дітей) з інвалідністю, дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, Мінсоцполітики продовжується робота в частині створення відповідних умов, а саме:

І. Наказом Мінсоцполітики від 14.03.2018 № 355 «Питання комплексної реабілітації осіб з інвалідністю», зареєстрованим у Міністерстві юстиції 04.04,2018 р. за № 401/31853 (далі - Наказ № 355), затверджено Зміни до Типового положення про центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 09.08.2016 № 855, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 01.09.2016 за № 1209/29339, що врегульовують наступні питання:

1. Реабілітаційна установа (центр комплексної реабілітації) може забезпечувати отримувачів реабілітаційними послугами не лише у формі тимчасового перебування, але і в умовах стаціонарного режиму (постійного перебування).

2. Надається можливість утворювати установи (зокрема шляхом їхньої реорганізації) для надання послуг з комплексної реабілітації для певної нозології, зокрема для осіб (дітей) з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень або з порушенням зору або порушенням опорно-рухового апарату тощо. У зв’язку з цим застосовуються слова „та/або” у тексті завдання установи. Наприклад, може бути: Комунальна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб (дітей) з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень».

3.   Надавати (установами) отримувачам лише ті види реабілітаційних послуг (заходів), яких вони за рішенням реабілітаційної комісії установи об’єктивно потребують.

Статтею 26 Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю передбачено, що держави-учасниці організовують, зміцнюють та розширюють комплексні абілітаиійні та реабілітаційні програми, особливо у сфері соціального обслуговування таким чином, щоб ці послуги та програми починали реалізовуватися якомога раніше й ґрунтувалися на багатопрофільній оцінці потреб і сильних сторін індивіда.

Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» реабілітаційні установи здійснюють комплексну реабілітацію осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю шляхом реалізації, зокрема, медичних,фізичних, психологічних, педагогічних, професійних та інших заходів відновлювального характеру, спрямованих на попередження прогресування патологічного процесу, усунення чи максимально можливу компенсацію обмежень життєдіяльності, відновлення здоров'я та трудових навичок осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, корекцію психічних процесів, здобуття ними освіти, їх трудову зайнятість незалежно від категорії і причин інвалідності.

Законом України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» визначено поняття «попередження інвалідності», що передбачає здійснення комплексу медичних, гігієнічних, фізичних, педагогічних, психологічних, професійних та інших заходів, спрямованих на профілактику переходу захворювання, наслідків травми або вади в інвалідність особи або на зменшення тяжкості інвалідності. Це поняття стосується, зокрема дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності.

4.   Реабілітаційна установа може сприяти у встановленні опіки чи піклування у разі визнання особи з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень недієздатною або якщо її дієздатність обмежена. При цьому така норма не є новою, оскільки вона перенесена з наказу Мінсоцполітики від 15.02.2016 № 112, що втратив чинність.

5.   Визначаються чіткі умови щодо надання транспортних послуг отримувачам, які проходять реабілітацію в установі. Така деталізація є вкрай необхідною, оскільки чинна норма може трактуватися, як перевезення отримувачів послуг по всій території України, враховуючи при цьому те, що державні реабілітаційні установи можуть приймати осіб з будь-якого регіону.

6.   Реабілітаційним установам надається можливість визначення загальної спрямованості реабілітаційного процесу та її складових з урахуванням особливостей своєї діяльності.

При цьому, реалізація передбачених установою напрямів може забезпечуватися різними формами організації реабілітаційного процесу та видами реабілітаційних послуг, серед яких можуть бути денний догляд, соціальний супровід, денна зайнятість тощо.

7. Виходячи з особливостей організації реабілітаційного процесу, установам (центрам комплексної реабілітації) надається можливість самостійно визначати і затверджувати мережу реабілітаційних груп (за потреби) або їх не формувати (тобто у випадку застосування індивідуальних графіків отримання послуг).

При цьому установа може комбінувати у своїй діяльності обидва (вказані) організаційні підходи, виходячи з потреб кожного клієнта.

У разі формування мережі груп їх наповнюваність повинна визначатися відповідно до нормативів виробничого навантаження працівників, за якими вони закріплюються.

II. На підставі Наказу № 355 визнано такими, що втратили чинність, деякі накази Мінсоцполітики, зокрема:

-       від 15.08.2013 № 505 «Про затвердження Типового положення про центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів», зареєстрований в Міністерстві юстиції 02.09.2013 за № 1511/24043 (зі змінами);

-       від 06.04.2015 № 379 «Про затвердження Типового положення про центр професійної реабілітації інвалідів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.04.2015 за № 425/26870;

-       від 15.02.2016 № 112 «Про затвердження Типового положення про реабілітаційну установу змішаного типу (комплексної реабілітації) для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень», зареєстрований в Міністерстві юстиції 03.03.2016 за № 338/28468.

-       від 31.03.2015 № 352 «Про затвердження Соціальних нормативів у сфері надання реабілітаційних послуг інвалідам та дітям-інвалідам», зареєстрований в Міністерстві юстиції 10.04.2015 за № 408/26853;

Рішення (про визнання такими, що втратили чинність, зазначених наказів Мінсоцполітики) прийнято з метою реалізації Мінсоцполітики та місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування єдиної державної політики у сфері комплексної реабілітації (абілітації), а також спрощення організації та вдосконалення діяльності реабілітаційних установ.

Наявність єдиного, універсального та зрозумілого для практичного застосування документу (тобто Типового положення про центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю) дає можливість засновникам та керівникам реабілітаційних установ створювати належні умови для ефективного їх функціонування, що передбачає, зокрема можливості права вибору, надання саме тих послуг, що потребують отримувачі тощо.

III. Враховуючи те, що на підставі Наказу № 355 визнано такими, що втратили чинність, накази Мінсоцполітики від 15.08.2013 № 505, від 06.04.2015 № 379, від 15.02.2016 № 112, Мінсоцполітики прийнято рішення (Наказ Мінсоцполітики від 10.04.2018 № 491) визнати такими, що втратили чинність (втратили актуальність), накази Мінсоцполітики:

-       від 31.10.2016 № 1252 «Деякі питання діяльності реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю» (Примірні штатні нормативи чисельності працівників центру соціальної реабілітації для дітей з інвалідністю, центру професійної реабілітації для осіб з інвалідністю).

-       від 10.01.2017 № 25 «Про затвердження Примірних штатних нормативів чисельності працівників реабілітаційної установи змішаного типу (комплексної реабілітації) для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень».

Організаційні питання стосовно направлення, зарахування отримувачів до реабілітаційних установ державної та комунальної форми власності вирішуються в рамках:

-   Порядку надання інвалідам, дітям-інвалідам і дітям віком до двох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, реабілітаційних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 80 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 № 921);

-   наказу Мінсоцполітики від 28.07.2016 № 825 «Про затвердження форм документів для отримання особами з інвалідністю та дітьми віком до двох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, реабілітаційних (абілітаційних) послуг у реабілітаційних установах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.07.2016 року за № 1121/29251.

Мінсоцполітики звертає особливу увагу на актуальність роботи реабілітаційних установ, що надають реабілітаційні (абілітаційні) послуги дітям з інвалідністю та дітям віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, оскільки їхня діяльність є вкрай важливою складовою реалізації державної політики у сфері інклюзивної освіти.

Реабілітаційні установи забезпечують необхідну попередню соціалізацію дітей, їхню психологічну та емоційно-вольову підготовку до переходу в інклюзивні освітні заклади. В подальшому, на етапі інклюзивного навчання, діти мають продовжувати отримання відповідних послуг в реабілітаційних установах, оскільки такий комплексний підхід підвищить успішність навчання.

Заклади освіти, інклюзивно-ресурсні центри та реабілітаційні установи (комплексної реабілітації) повинні забезпечувати взаємну координацію Індивідуальної програми розвитку дитини та Індивідуального плану реабілітації (внутрішнього документу реабілітаційної установи).

 


 


Сторінка 1 із 22
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld