Відкриті дані
І Н Ф О Р М А Ц І Я про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І квартал 2017 року PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
05.05.2017 06:23

 

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за І квартал 2017 року відбулося  3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

         У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І квартал становить  80 звернень проти 72, це на 8 звернення більше за відповідний період 2016 року. З них позитивно розглянуто 29 звернень (2016 рік –26)

Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 2 звернення (за відповідний період минулого року розглянуто 6 звернень).

Колективних звернень одержано 7, що на 4 звернення  менше, ніж за відповідний період  2016 року.  Повторних звернень одержано 2, що на 2 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року . 

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: м.Київ-6, смт  Бородянка-24,   смт Клавдієво-20, смт.Немішаєве – 2, с.Здвижівка - 6 , с. Дружня-4, с.Мирча – 4, с.Микуличі –2.

 

  Через органи вищого рівня надійшло 20 письмових звернень, що на 3 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року.

                                                             2017               2016                +/-

Адміністрація Президента України

2

2

0

Верховна Рада України та її служби

1

0

1

Апарат Верховної Ради України

0

2

-2

Секретаріат КМ України

2

3

-1

Народні депутати України

2

1

1

Київська ОДА

12

13

-1

Генеральна прокуратура України

0

2

-2

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

 

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

                                                                         2017       2016             +/-

Дитина війни

0

1

-1

Інші категорії

50

28

22

Пенсіонер

24

30

-6

Робітник

3

9

-6

Військовослужбовець

0

2

-2

Учасник бойових дій

1

1

0

Інвалід ІІ групи

0

1

-1

Дитина війни

0

1

-1

Інші категорії

50

28

22

Пенсіонер

24

30

-6

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2017 рік  порушено 136 питання. Питання аграрної політики та земельних відносин залишаються найбільш актуальними (26) – 2016 - 20,

-         соціальні питання  (17),  - 2016 – 8

-         комунального господарства (11) – 2016 - 14,

-         житлового політика (1) – 2016 -2,

-         питання освіти (3) – 2016-0,

-         транспорт та зв”язок (1) – 2016 – 2,

-         екологія та природні ресурси (3) – 2016 –1,

-         інші питання (16), 2016 – 26.

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації,  щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу це питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 5 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та 17 першим заступником, заступником голови і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

 

За вищезазначений період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

 

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

16.01

 

Сахарук О.В.

Боженко О.А.

Селищний голова смт.Бородянка

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

13.02

 

Купраш А.О.

Юркевич Л.М.

Селищний голова смт. Бабинці

Завідувач архівного сектору райдержадміністрації

13.03

Замідра С.В.

Наумов В.Ю.

Селищний голова смт. Немішаєве

Завідувач сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  зі засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи зі зверненнями громадян.

            У Бородянській райдержадміністрації робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 184 звернень, що на 62 звернення більше, ніж у 2016 році (112).

 Термін розгляду звернень громадян не порушувався.

 

 

 

Обновлено ( 05.05.2017 06:24 )
 


free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld